- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

جانمایی ۶ نقطه برای توقف موتورسیکلت‌ها در محدوده خیابان انقلاب

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم از جانمایی ۶ نقطه برای توقف موتورسیکلت‌ها در محدوده خیابان انقلاب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، عباس ذاکریان با اشاره به وضعیت نامناسب توقف و پارک موتورسیکلت‌ها در خیابان انقلاب حدفاصل خیابان آیت الله مرعشی نجفی (ارم) تا بلوار عماریاسر اظهار کرد: برای ساماندهی پارک موتورسیکلت در خیابان انقلاب با هماهنگی پلیس راهور و نیروی انتظامی ۶ نقطه جانمایی به عنوان پارکینگ صورت گرفته که طی تشریفات قانونی واگذاری به پیمانکار انجام شده و به زودی این پارکینگ‌ها راه‌اندازی خواهد شد و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این ۶ نقطه به عنوان پارکینگ، راکبین موتورسیکلت تنها مجاز هستند تا وسیله خود را در این مکان‌ها پارک کنند خاطرنشان کرد: در غیر اینصورت راکبین اعمال قانون شده و موتورسیکلت‌ها به پارکینگ منتقل می‌شوند.
معاون شهردار قم با اشاره به موقعیت این پارکینگ‌ها گفت: انتهای پارکینگ شرقی مقابل ورودی صحن فاطمی، کوچه آب‌انبار سیدعرب، کوچه وحدت، پشت مسجد امام حسن عسکری(ع)، تقاطع خیابان انقلاب و بلوار عماریاسر و حاشیه خیابان انقلاب از گذرخان تا تقاطع عماریاسر برای این کار در نظر گرفته شده است.
وی با تاکید بر اینکه از ۱۶ مرداد ماه این طرح در محدوده خیابان انقلاب اجرایی می‌شود تصریح کرد: همچنین تردد در خیابان انقلاب از ساعت ۶ تا ۸ صبح برای خودروها و همچنین به منظور تخلیه بار مجاز خواهد بود و خارج از این ساعت صرفاً برای خودروهای امدادی و خدماتی اجازه تردد صادر خواهد شد.
ذاکریان با اشاره به مشکلاتی که برای تردد زائرین در خیابان انقلاب به وجود آمده است گفت: زائرین زیادی در این خیابان تردد دارند و کسبه هم از وضعیت فعلی ناراضی بودند و امیدواریم با اجرایی شدن این طرح با همکاری شهروندان نظم مطلوبی در این محور برقرار شود.
منبع:روابط عمومی شهرداری قم