ثبت نام واحدهاي صنعتي در سامانه بهين ياب طرح رونق توليد تمديد شد

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم، از تمديد ثبت نام واحدهاي توليدي و صنعتي در سايت بهين ياب با هدف برخورداري از تسهيلات مالي طرح رونق توليد تا ۱۵ آذر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، امير طيبي نژاد با اعلام اين خبر اظهارداشت: […]

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم، از تمديد ثبت نام واحدهاي توليدي و صنعتي در سايت بهين ياب با هدف برخورداري از تسهيلات مالي طرح رونق توليد تا ۱۵ آذر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم، امير طيبي نژاد با اعلام اين خبر اظهارداشت: ثبت نام واحدهاي توليدي و صنعتي براي برخورداري از تسهيلات طرح رونق توليد در سامانه بهين ياب كه از ابتداي سال فعال شده بود تا ۱۵ آذر، بمدت يكماه ديگر تمديد شد.

وي با بيان اينكه در مرحله نخست اين ثبت نام در سال جاري شاهد استقبال خوبي از طرف واحدهاي صنعتي و توليدي بوديم افزود: بنا به درخواست هاي مكرر واحدهاي توليدي و در راستاي سياست هاي راهبردي وزارت صنعت، معدن و تجارت براي حمايت از بخش صنعت با هدف رونق توليد و اشتغال در كشور با تمديد يك ماهه فعاليت سامانه بهين ياب موافقت شد.

وي از كليه واحدهاي صنعتي و توليدي بهره بردار و يا طرح هاي نيمه تمام و يا با پيشرفت بالاي ۶۰ درصد مستقر در استان قم خواست تا با مراجعه به سايت بهين ياب به آدرسئد  behinyab.irنسبت به تكميل فرم هاي لازم نسبت به ثبت درخواست خود مبني بر نياز واحد مربوطه در خصوص تسهيلات سرمايه در گردش و يا سرمايه ثابت اقدام كنند.