تیم سحر استان قم آماده خدمت در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از حضور تیم سحر معاونت امور جوانان استان قم به منظور اجرای طرح ملی نذر آب ۲ در استان سیستان و بلوچستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی گفت: همزمان با اجرای مرحله […]

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از حضور تیم سحر معاونت امور جوانان استان قم به منظور اجرای طرح ملی نذر آب ۲ در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی گفت: همزمان با اجرای مرحله دوم طرح نذر آب شماری از اعضای تیم های سحر معاونت امور جوانان قم، همراه با تیم کاروان سلامت عازم مناطق کم برخوردار استان سیستان و بلوچستان می شوند.
وی گفت: این فعالیت با حضور روانشناساسان در طرح ملی نذر آب ۲ در استان سیستان و بلوچستان اجرایی خواهد شد. به همراه این تیم، اقلام و تجهیزات مورد نیاز بر اساس نیاز سنجی در منطقه به ویژه برای ایجاد شور و نشاط در بین کودکان همچون، اسباب بازی، نوشت افزار به منطقه اجرای طرح ارسال شده است.
مصباحی گفت: تیم سحر معاونت امور جوانان استان قم با همراهی تیم متخصص معاونت امور داوطلبان این استان در این مناطق به ارائه خدماتی با رویکرد درمانی، فرهنگی، آموزشی و حمایتی خواهند پرداخت.