تولید نمایش تلویزیونی «مسافر» توسط حوزه هنری استان قم

نمایش تلویزیونی« مسافر» که نوشته محمدرضا آزاد است با کارگردانی محمد جواد پیروزی، دستیاری مهدی باقری و  تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان قم تولید شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، این نمایش که متن آن توسط هیئت داوران فراخوان سراسری تئاتر قرنطینه‌ای «تئاتر مان» برگزیده شده، […]

نمایش تلویزیونی« مسافر» که نوشته محمدرضا آزاد است با کارگردانی محمد جواد پیروزی، دستیاری مهدی باقری و  تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان قم تولید شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، این نمایش که متن آن توسط هیئت داوران فراخوان سراسری تئاتر قرنطینه‌ای «تئاتر مان» برگزیده شده، به منظور حضور در این جشنواره فیلمبرداری و تولید شده‌است.

نمایش مسافر داستان رزمنده‌ای است که نامیرا شده و همچنان ۲۰۰ سال پس از وقوع جنگ و دوران دفاع مقدس زنده است. او در این اثر نمایشی با تغییر و تحولات جامعه در دوره‌های مختلف روبرو می‌شود.

این تئاتر تک نفره تولید باشگاه تئاتر تجربه به حساب می‌آید و در آن حسین علایی به ایفای نقش می‌پردازد. همچنین ابراهیم وفایی طراح صحنه و مدیر تولید، فاطمه عبدالله‌زاده طراح لباس،  ‌فریده یوسفی و عباس دیباجی صدا پیشه،  ‌مجتبی سلطانی آهنگساز و افکت، مصطفی مقیمی روابط عمومی،‌ حدیث صابری مدیر هماهنگی و هومن پیری به عنوان مسئول دفتر باشگاه تئاتر تجربه در تولید این اثر نقش داشته‌اند.

جشنواره «تئاترمان» توسط مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری  در راستای تداوم تولید و ارائه‌ محصولات فرهنگی و هنری در عرصه هنرهای نمایشی در روزهای قرنطینه و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

موضوعاتی از قبیل «تک نگاره‌های شهدای دفاع مقدس»، «حاج قاسم سلیمانی از منظر خانواده، جهاد و زندگی اجتماعی»، «سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «کرونا» و «آثار کمیک و شاد» از اولویتهای این فراخوان هستند.

۵ اثر برگزیده‌ این همایش، پس از بازگشت شرایط به وضعیت عادی و تامین شرایط بهداشتی، اجرای عمومی خواهند شد.