- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

تولد شادی آفرین دوقولو های مرکز ناباروری ریحانه

نخستین دختر و پسر کلینیک ناباروری ریحانه مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی ،جمعه شب گذشته شادی را به پدر و مادر منتظر خود هدیه کردند .

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، به نقل از  روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی ،نخستین دختر و پسر کلینیک ناباروری ریحانه مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی ،جمعه شب گذشته شادی را به پدر و مادر منتظر خود هدیه کردند.کلینیک دولتی ناباروری ریحانه قم فعالیت خود را در مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی از سال ۹۶ آغاز کرد .

خانم دکتر سلیمی متخصص زنان و پزشک مسئول میکرو اینجکشن در خصوص مادر و نوزادان گفت : پس از انجام میکرو برای این زوج و پس از ۹ ماه بارداری حال مادر و هر دو نوزاد خوب و در بهترین شرایط هستند. دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در دیدار از دوقلوهای بدنیا امده ضمن تبریک به دست اندرکاران کلینیک ناباروری ریحانه گفت: از زمان فعالیت این مرکز درمان ۳۰ درصد مراجعه کنندگان موثر بوده و بارداری اتفاق افتاده است که از نظر استانداردهای جهانی این آمار مطلوبی است و امروز ما شاهد تولد نخستین نوزادان این مرکز بودیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه گفت از بین مراجعه کنندگان جهت درمان ناباروری ۱۴ مادر دیگر نیز به کمک روشهای مختلف بارداری های خارج رحمی موفق به بارداری شده و در حال گذراندن دوران بارداری هستند .

دکتر ایرانیخواه تصریح کرد مرکز دولتی ناباروری ریحانه در قالب طرح تحول نظام سلامت راه اندازی گردید که متقبل ۸۵ درصد هزینه های درمانی توسط دولت برای زوجین نابارور خواهد بود .