توقیف ۸۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قم

فرمانده انتظامی استان قم از توقیف ۸۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال “بیت کوئین” به ارزش بیش از ۵۷ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در […]

فرمانده انتظامی استان قم از توقیف ۸۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال “بیت کوئین” به ارزش بیش از ۵۷ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جاری به عنوان یکی از مهمترین اولویت های فرماندهی انتظامی استان قم بوده که به منظور جلوگیری از قاچاق و برخورد با مفسدان اقتصادی در دستور کار پلیس قم قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در اجرای این طرح، با تلاش مأموران انتظامی استان و تعامل با دستگاه قضائی طی بازرسی از چندین واحد صنعتی در قم، ۸۲۴ دستگاه ماينر (برای تولید ارز دیجیتال – بیت کوئین) در یک ماهه گذشته کشف شده است.

سردار آقاخانی با بیان این که این دستگاه ها هيچ گونه اسناد و مدارکي نداشته و به صورت غير قانوني و قاچاق وارد کشور شده است، ارزش اموال مکشوفه را بیش از ۵۷ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال اعلام و بر مبارزه بی امان پلیس قم با قاچاق کالا و ارز و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به ممنوعیت خرید و فروش بیت کوین (ارز دیجیتال)، ضمن تاکید بر اهتمام پلیس قم در برخورد با جرایم اقتصادی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را گامی موثر در حمایت از تولید داخلی دانست.

//////////////////////////////////////////////////////////

 

لزوم بستن کمربند ایمنی برای راننده و سرنشینان خودرو

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم تاکید کرد: بستن کمربند ایمنی برای راننده و تمام سرنشینان وسایل نقلیه درحال حرکت، “الزامی” است.

سرهنگ “مختار پناهی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: نظر به اهميت استفاده از کمربند ايمني توسط تمام سرنشينان خودرو، مستند به ماده ۱۹ قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي، پليس راه استان قم در نظر دارد طي يک هفته به صورت ويژه و در تمام ساعت شبانه روز، نسبت به متوقف کردن رندومي وسايل نقليه به ويژه خودروهاي عمومي در مقابل پاسگاه های این پلیس اقدام کند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم با بیان این که از هفتم مرداد ماه در صورت عدم رعايت تکليف قانوني، بدون اغماض خودروها اعمال قانون می شوند، گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی افراد بوده، بنابراین از رانندگان تقاضا داریم با عمل به قانون، سلامتی و آرامش خود و دیگر سرنشینان خودرو را فراهم کنند.

سرهنگ پناهی تاکید کرد: وسايل نقليه اي كه سرنشينان آن ها نسبت به بستن کمربند ایمنی اقدام نکنند با جریمه ۶۰۰ هزار ريالی مواجه خواهند شد.