توقیف ۲۰۰ راس گوسفند به ارزش ۳ میلیارد ریال در قم

رئیس پلیس آگاهی استان قم از توقیف ۲۰۰ راس گوسفند به ارزش ۳ میلیارد ریال در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي اقدامات صورت گرفته جهت کنترل خروج دام غير‌مجاز از استان قم، با همکاري کميسيون مبارزه […]

رئیس پلیس آگاهی استان قم از توقیف ۲۰۰ راس گوسفند به ارزش ۳ میلیارد ریال در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “احمد کرمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پي اقدامات صورت گرفته جهت کنترل خروج دام غير‌مجاز از استان قم، با همکاري کميسيون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، ۲۰۰ راس گوسفند در حال انتقال به یکی از شهرهای مرزی توسط مأموران پلیس آگاهی استان قم توقیف شد.

وی گفت: متهم علی رغم دریافت مجوز از دامپزشکي شهرستان قم مبنی بر کشتار ۲۰۰ راس گوسفند در کشتارگاه شاهرود، قصد داشت احشام را با دو دستگاه کامیون به یکی از شهرهای مرزی و سپس به خارج از کشور منتقل کند که با انجام اقدامات پلیسی هر دو خودرو شناسایی، توقیف و با هماهنگي پاسگاه دامشهر قم، گوسفندان به قرنطينه دامپزشکي استان منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ارزش ریالی احشام را برابر نظر کارشناسان ۳میلیارد ریال دانست و بیان کرد: مأموران در ادامه طی مواجهه با متهم و رانندگان کامیون متوجه اظهارات ضد و نقیض آن ها شده که سرانجام متهم در تحقیقات تکمیلی اذعان داشت از دامپزشکي شهرستان مقصد مجوز نگرفته است بنابراین هر ۳ نفر به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضائی استان شدند.

عدم توجه به جلو راننده پژو ۴۰۵ مرگ عابر پیاده را در پی داشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم از عدم توجه به جلو راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در استان خبر داد و گفت : در پی این حادثه متاسفانه یک نفر عابر پیاده در دم فوت کرد.

سرهنگ ” علی حسن قیصری” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در ساعت ۰۹۵۰ یوم جاری راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در بلوار جمهوری با دو نفر عابر پیاده که در حال عبور از گذرگاه عابر پیاده بودند، بدون هیچ آثار خط ترمز با عابران برخورد کرده و متاسفانه یکی از عابران به علت شدت ضربات وارده در دم فوت کرد.

وی افزود: عابر دیگر در صحنه  نیز به علت شدت جراحات وارده برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ قیصری در پایان  به تمامی رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با توجه کردن به جلو و جوانب راه با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد این گونه حوادث تلخ و ناگوار در استان نباشیم.