توقیف دستگاه های قاچاق استخراج ارزدیجیتال به ارزش۱۵میلیارد ریال در قم

فرمانده انتظامی استان قم از توقیف ۲۵۱ دستگاه قاچاق استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر نصب و استفاده از دستگاه […]

فرمانده انتظامی استان قم از توقیف ۲۵۱ دستگاه قاچاق استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر نصب و استفاده از دستگاه های ماینر (تولید ارز دیجیتال) در یکی از شهرک صنعتی قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم خاطر نشان کرد: در ادامه پس از بررسی و تائید صحت خبر و هماهنگی های قضائی، مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته ۲۵۱ دستگاه ماينر (برای تولید ارز دیجیتال – بیت کوئین) که در ۳ واحد كانكس به صورت قفسه بندي با تجهيز كابل هاي شبكه و برق، جاسازي شده بود به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

سردار آقاخانی گفت: در نهایت متهم ساکن استان همجوار دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

///////////////////////////////

 

خروج از کشور مشمولان در ايام اربعين حسيني(ع)

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم شرط خروج از کشور مشمولان در ايام اربعين حسيني(ع) را اعلام کرد.

سرهنگ “ولی ترابی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: برابر اعلام سازمان وظيفه عمومي ناجا با توجه به استقبال جوانان مشتاق زيارت کربلاي معلي و عتبات عاليات در ايام اربعين امام حسين (ع)، به منظور تکريم مشمولان جهت شرکت حداکثري در اين کنگره بزرگ مسلمانان و مراسم پرشور معنوي و سياسي جهان تشيع، برای کليه دانش آموزان، دانشجويان و طلاب حوزه هاي علميه داراي معافيت تحصيلي در سنوات مجاز تحصيلي، مجوز خروج از کشور در صورت دارا بودن شرط ذیل صادر خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: افراد مذکور در صورتی که در بازه زماني ۷ مهر ۱۳۹۸ الي ۳ آبان ۱۳۹۸ درخواست مجوز خروج از کشور خود را از طريق سامانه اينترنتي اين سازمان ثبت کنند بدون اخذ وثيقه، ضمانت نامه بانکي و …مجوز خروج از کشور براي آنها صادر خواهد شد.