توصیه های فرمانده انتظامي شهرستان قم برای پیشگیری از سرقت

فرمانده انتظامي شهرستان قم پیرامون پيشگيري از سرقت، هشدارهايی را به ‌شهروندان ارائه کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “مرادحسین جعفریان” توصيه‌هايي به عموم شهروندان در خصوص پيشگيري از سرقت اتومبيل، موتورسيكلت و سرقت منزل ارائه كرد. وي به سرقت محتويات خودرو توسط سارقان اشاره كرد و گفت: شهروندان اتومبيل خود را به […]

فرمانده انتظامي شهرستان قم پیرامون پيشگيري از سرقت، هشدارهايی را به ‌شهروندان ارائه کرد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سرهنگ “مرادحسین جعفریان” توصيه‌هايي به عموم شهروندان در خصوص پيشگيري از سرقت اتومبيل، موتورسيكلت و سرقت منزل ارائه كرد.
وي به سرقت محتويات خودرو توسط سارقان اشاره كرد و گفت: شهروندان اتومبيل خود را به لوازم ايمني نظير دزدگير، سوئيچ مخفي، قفل فرمان، پدال و ساير وسايل تاخيري و بازدارنده مجهز کنند.
جعفریان افزود: شهروندان دقت نمايند هنگام ترك اتومبيل درها و شيشه ها كاملا بسته باشند و از گذاردن كيف دستي، وجه نقد، ضبط كشويي و ديگر وسايل داخل اتومبيل و در معرض ديد به نحوي كه جلب توجه كند خودداري كنند.
وي به شهروندان هشدار داد: هنگام دريافت پول از بانــك حركات اطرافيان خود به ويژه راكبان موتورسيكلت ها را در داخل و خارج بانك به طور دقيق زير نظر بگيرند؛ زيرا كه معمولاً كيف قاپ ها در اطراف بانك ها، دفترخانه ها، مراكز خريد و نقاط خلوت كمين مي كنند.
فرمانده انتظامي شهرستان قم در خصوص پيشگيري از سرقت منزل نيز بيان داشت: شهروندان از نگهداري طلا و جواهرات، اشياء گران‌قيمت وجوه نقد در منزل خودداري کرده و آنها را به صندوق امانات بانك بسپارند.
این مقام انتظامی خاطرنشان كرد: مقابل كليه پنجره هاي قابل دسترسي، نقاط نفوذپذير، نورگيرها و وروي ديوارهاي كوتاه حفاظ مقاوم و مطمئن نصب كنيد.