توسعه قابل توجه فضای سبز شهر رویکرد شهرداری قم

دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد به همراه جمعی از مدیران و معاونین شهرداری، با حضور در مجتمع آیت‌الله سیستانی در قم با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد شهرستانی نماینده این مرجع تقلید در ایران […]

دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد به همراه جمعی از مدیران و معاونین شهرداری، با حضور در مجتمع آیت‌الله سیستانی در قم با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد شهرستانی نماینده این مرجع تقلید در ایران دیدار و گفت وگو کرد.

شهردار قم در این دیدار گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت‌های شهرداری در قم و اولویت‌های سال ۹۸ مدیریت شهری ارائه کرد.

نماینده آیت‌الله سیستانی نیز با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در قم اظهار کرد: هر قدمی که برای این شهر برداشته می‌شود در دفتر اعمال خدمتگزاران به مردم نوشته خواهد شد.

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار مدیران شهری با حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران، با تاکید بر اقداماتی که شهرداری در سال‌های اخیر در شهر قم انجام داده است اظهار کرد:‌ یکی از رویکردهای ویژه شهرداری، در حوزه فضای سبز بوده که توانستیم سرانه فضای سبز شهر قم را به حد قابل توجهی افزایش دهیم و این برنامه در سال های آینده نیز ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل شهر قم گفت:‌ در حوزه حمل و نقل نیز بخش زیادی از ناوگان شهر قم فرسوده است و تدابیری اندیشیده شده تا بتوانیم نسبت به نوسازی ناوگان اقدام کنیم و در این راستا در آخرین روزهای سال ۹۷ قرارداد خرید ۱۰۴ دستگاه اتوبوس جدید برای شهر قم نهایی شد.

شهردار قم با اشاره به اقدامات شهرداری برای مقابله با سیلاب در این شهر اظهار کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری بر این بود تا سیلاب وارد شهر نشود اگرچه خساراتی به زیرساخت‌های شهری وارد شد اما مردم درگیر سیل نشدند و تنها مسیر بلوار زائر و رودخانه دچار مشکلاتی شد که به سرعت پاکسازی و بازگشایی مسیر صورت گرفت.