توزیع۲۸۰تبلت بین دانش آموزان ودانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قم

کمیته امداد استان قم ۲۸۰ تبلت باکیفیت به ارزش ۱۳ میلیارد ریال تهیه و در بین دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این استان توزیع کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  اطلاع رسانی کمیته امداد، سید محسن صالحی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم، با اشاره به شیوع ویروس کرونا […]

کمیته امداد استان قم ۲۸۰ تبلت باکیفیت به ارزش ۱۳ میلیارد ریال تهیه و در بین دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این استان توزیع کرد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  اطلاع رسانی کمیته امداد، سید محسن صالحی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تغییر سیستم آموزشی کشور گفت: امسال پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت که فاقد گوشی هوشمند هستند شناسایی شدند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۸۰ دستگاه تبلت باکیفیت به ارزش ۱۳ میلیارد ریال خریداری شده است گفت: تهیه و توزیع تبلت همچنان ادامه دارد و از خیران تقاضا می شود این نهاد را در تأمین هزینه اقلام آموزشی دانش آموزان، دانشجویان و طلاب نیازمند یاری کنند.
صالحی با تأکید بر اینکه محصلین نیازمند روستایی در اولویت دریافت این اقلام آموزشی بودند گفتند: تاکنون همه دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد که در روستاهای استان قم سکونت دارند از این اقلام آموزشی بهره مند شده اند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم فراوانی افراد محصل در خانواده های تحت حمایت را اولویت بعدی کمیته امداد قم در توزیع این تبلت ها عنوان و تصریح کرد: تمامی خانواده هایی هم اکنون دارای دو یا سه محصل همزمان هستند نیز از این دستگاه های آموزشی برخوردار شده اند.
وی افزود: به خانواده هایی که تنها یک محصل دارند نیز تبلت اهدا خواهد شد.
صالحی همچنین از توزیع سیم کارت با محتوای فرهنگی کنترل شده در بین دانش آموزان تحت حمایت خبر داد و گفت: از خانواده ها و معلمان دانش آموزان تقاضا داریم کنترل و زمان بندی لازم را در استفاده دانش آموزان از این تبلت ها داشته باشند.