توزیع۱۰هزار سبد غذایی در میان خانواده های تحت حمایت کمیته امداد قم

مدیرکل کمیته امداد استان قم از آغاز توزیع ۱۰ هزار سبد غذایی در بین خانواده های تحت حمایت این نهاد در قم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از سایت خبری کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به استقبال خوب مردم و خیران از مراحل اول […]

مدیرکل کمیته امداد استان قم از آغاز توزیع ۱۰ هزار سبد غذایی در بین خانواده های تحت حمایت این نهاد در قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از سایت خبری کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به استقبال خوب مردم و خیران از مراحل اول و دوم پویش ایران همدل گفت: مرحله سوم این پویش همزمان با میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) در استان قم آغاز شد.
وی با بیان اینکه در این مرحله از پویش ایران همدل ۱۰ هزار سبد غذایی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع می شود گفت: اقلام غذایی و معیشتی مددجویان، درب منازل آنها و از طریق فروشگاه های طرف قرارداد بین نیازمندان توزیع شد.
وی افزود: این سبد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و حبوبات است که ارزش هر سبد غذایی سه میلیون ریال است.
مدیر کل کمیته امداد استان قم با دعوت از مردم و خیران برای مشارکت در این امر خداپسندانه گفت: نیکوکاران و خیران می توانند با واریز وجوهات خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ با عنوان کمک های مؤمنانه در مرحله سوم پویش ایران همدل شرکت کنند.