- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

توزیع ۳۰۰ هزار تن آسفالت در معابر شهر رکوردی در تاریخ شهر قم بود

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: توزیع ۳۰۰ هزار تن آسفالت در معابر شهر رکوردی در تاریخ شهر قم بود.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، عباس حلوایی‌زاده با بیان اینکه یکی از پروژه‌های ویژه شهرداری قم در سال ۹۶ اجرای آسفالت معابر بوده است اظهار کرد: با برنامه‌ریزی مدون توانستیم با همکاری معاونت فنی و عمرانی و سازمان توسعه و عمران در تمام طول سال اجرای پروژه توزیع آسفالت به نحو مطلوب انجام شود.
وی با تاکید بر اینکه در تمام فصول سال با رعایت موارد کیفی اجرای آسفالت صورت گرفت خاطرنشان کرد: برنامه شهرداری برای سال ۹۶ اجرای ۳۰۰ هزار تن آسفالت بود که توانستیم در این زمان برنامه‌ را اجرایی کرده و محقق سازیم.
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه اجرای ۳۰۰ هزار تن آسفالت در شهر رکوردی بی سابقه بود خاطرنشان کرد: با وجود افزایش قیمت این کار صورت گرفت و بعد از سال ۸۸ که ۲۸۸ هزار تن آسفالت توزیع شده بود در این سال‌ها این مقدار توزیع ویژه بود.
وی تصریح کرد: شهرداری در نظر دارد در سال ۹۷ نیز با همین قوت همین میزان توزیع آسفالت را در شهر قم داشته باشد تا طی سال‌های آینده شاهد رفع مشکل معابر شهری قم باشیم.
منبع خبر: اداره کل ارتباطات و بین الملل شهرداری قم