توزیع ۵۰ تُن گوشت قرمز بین مددجویان استان قم

مدیرکل کمیته امداد استان قم از توزیع گوشت قرمز منجمد در بین مددجویان استان قم خبر داد. به گزارش پایگاه  خبری رهپویان قم به نقل از  کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم، اظهار کرد: با سازمان جهاد کشاورزی استان رایزنی شده است که تا سقف ۵۰ تُن گوشت گوسفندی و گوساله منجمد […]

مدیرکل کمیته امداد استان قم از توزیع گوشت قرمز منجمد در بین مددجویان استان قم خبر داد.
به گزارش پایگاه  خبری رهپویان قم به نقل از  کمیته امداد، اکبر میرشکار، مدیرکل کمیته امداد استان قم، اظهار کرد: با سازمان جهاد کشاورزی استان رایزنی شده است که تا سقف ۵۰ تُن گوشت گوسفندی و گوساله منجمد برای توزیع بین نیازمندان تا پایان اسفندماه به این نهاد اختصاص دهد.
وی هدف کمیته امداد قم را توزیع این بسته پروتئینی به همه مددجویان استان  قم عنوان کرد و گفت: در مرحله اول، ۱۰ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت به مناطق پنجگانه قم تحویل شد که در بین بیش از چهار هزار خانوار توزیع شد.
وی در ادامه  خاطر نشان کرد: هدف ما این است که همه مددجویان استان قم تا شب عید از این گوشت‌ها بهره‌مند شوند.
وی رشد بی‌رویه قیمت گوشت قرمز در بازار را یادآور شد و اظهار کرد: به دلیل کاهش قدرت خرید مردم به‌ویژه نیازمندان، کمیته امداد استان قم این مقدار گوشت را باقیمت یارانه‌ای تهیه‌کرده و به‌صورت رایگان در اختیار مددجویان قرار می‌دهد.
میرشکار بابیان اینکه این اقدام در آستانه شب عید انجام می‌شود گفت: به هر خانوار تحت حمایت با در نظر گرفتن تعداد افراد خانوار از ۱٫۵ تا ۴ کیلوگرم گوشت تحویل می‌شود.
میرشکار ادامه داد: با تأکید بر اینکه در توزیع، کرامت و عزت‌نفس مددجویان رعایت و حفظ می‌شود اظهار کرد: ۲۵ هزار خانوار معادل ۴۱ هزار نفر از این کالا بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان قم با تأکید بر اینکه منابع خرید این میزان گوشت ۱۰۰ درصد از کمک‌های خیران و مردم تأمین‌شده است خاطر نشان کرد: امیدواریم نیکوکاران گرامی در ماه پایانی سال نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود به امداد همچون گذشته این نهاد را یاری کنند تا در بتوانیم در آستانه شب عید لبخند شادی را بر لب نیازمندان بنشانیم.