توزیع گوشت گرم وارداتی در ۳ بازار تحت نظارت سازمان میادین

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم از توزیع گوشت گرم وارداتی در سه بازار تحت نظارت سازمان میادین خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، علیرضا مظفری با اشاره به برنامه سازمان میادین شهرداری برای توزیع گوشت گرم وارداتی در مجموعه‌های زیرگروه این سازمان، اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده که در ۳ […]

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری قم از توزیع گوشت گرم وارداتی در سه بازار تحت نظارت سازمان میادین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، علیرضا مظفری با اشاره به برنامه سازمان میادین شهرداری برای توزیع گوشت گرم وارداتی در مجموعه‌های زیرگروه این سازمان، اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده که در ۳ مکان تحت نظارت سازمان میادین این کار صورت گیرد.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم با تاکید بر جانمایی و انعقاد قرارداد سه باب غرفه عرضه گوشت گرم وارداتی در راستای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان، تصریح کرد: گوشت گرم وارداتی جهت رفاه حال مصرف کنندگان با قیمت مصوب و نرخ دولتی به شهروندان عرضه می‌شود.
مظفری با اشاره به اینکه گوشت‌های وارداتی طرح تنظیم بازار، با نظارت دقیق سازمان دامپزشکی و سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کنندگان و بر اساس موازین اسلامی توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: بلوار غدیر جنب تالار پیوند، نیروگاه، میدان امام حسین(ع) و بازار بزرگ همشهری ۱۷ از جمله نقاط عرضه گوشت وارداتی هستند.
منبع خبر: اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم