توزیع دفترچه هایاقامت ویژه اتباع شاهد و ایثارگر در قم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار دفترچه های اقامت ویژه برای اتباع ایثارگر صادر شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار سید جواد هاشمی افزود: همزمان با آغازدهه فجر انقلاب اسلامی دفترچه های اقامت ویژه ۵ ساله برای اتباع خارجی صادر شد. […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار دفترچه های اقامت ویژه برای اتباع ایثارگر صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم،سردار سید جواد هاشمی افزود: همزمان با آغازدهه فجر انقلاب اسلامی دفترچه های اقامت ویژه ۵ ساله برای اتباع خارجی صادر شد.

وی ادامه داد: در مرحله اول این طرح ۲۴ دفترچه به خانواده شهدا و ایثارگران افغان و عراقی ارایه شد.

وی عنوان کرد: این اقدام با هدف ارایه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران اتباع خارجی است که در این راستا افرادی که فاقد مدرک بودند مشمول دریافت این دفترچه ها می شوند.

سردار هاشمی خاطر نشان کرد: تا کنون حدود۲۵۰ نفر از اتباع شاهد و ایثارگر دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم معرفی شده اند که در فاصله زمانی کوتاه دفترچه ها از مرکز دریافت و توزیع می شود.

وی افزود: از مزایای دریافت این دفترچه ها، تبدیل کارتهای یکساله به دفترچه های پنج ساله بدون پرداخت هزینه، دریافت تسهیلات پنج ساله و انجام برخی نقل و انتقالات و مسافرت های داخلی است.

 

…………………………………………………..

دیدار از جانباز ۷۰درصد دوران انقلاب اسلامی

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از جانباز غلامحسین حدادی دیدار کرد.

سردار سید جوادهاشمی در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی افزود: ولایت مداری، بصیرت و مقاومت ملت ایران باعث گردید تا انقلاب اسلامی بعد از سالها مبارزه با رژیم منحوس طاغوت سرانجام در بهمن ۵۷ به پیروزی دست یابد.

وی ادامه داد: ملت ایران روحیه ایثار و شهادت طلبی را از مکتب عاشورا آموختند و این روحیه را در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس ، دفاع از امنیت و حرم و حریم اهل بیت(ع) تا امروز حفظ کرده اند ، همین روحیه شجاعت و مقاومت موجب شده تا دشمن جرات تجاوز به این آب و خاک را نداشته باشد.

وی اضافه کرد: امروز به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان ایران اسلامی عزتمند و سربلند در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت می کند.

جانباز غلامحسین حدادی مخصوص در ۱۷ شهریور سال ۵۷ در جریان تظاهرات علیه رژیم طاغوت مجروح گردید و به درجه جانبازی نایل آمد.