تور قم‌گردی ویژه زائرین اربعین حسینی برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: تور قم‌گردی ویژه زائرین خارجی اربعین برای قبل از رفتن و بعد از بازگشت زائرین از عراق برنامه‌ریزی شده و تلاش داریم در این قالب حضور در اماکن متبرکه شهر و زیارت بارگاه امامزادگان را داشته باشیم. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، ابوالقاسم مقیمی در جلسه کمیته […]

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: تور قم‌گردی ویژه زائرین خارجی اربعین برای قبل از رفتن و بعد از بازگشت زائرین از عراق برنامه‌ریزی شده و تلاش داریم در این قالب حضور در اماکن متبرکه شهر و زیارت بارگاه امامزادگان را داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، ابوالقاسم مقیمی در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین ویژه اربعین که در سالن جلسات فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در آستانه اربعین حسینی اظهار داشت: با توجه به اینکه خیل عظیم زائرین اربعین حسینی از داخل و خارج کشور خصوصا از کشور پاکستان در مسیر کشور عراق وارد قم می‌شوند، برای ارائه خدمات مطلوب فرهنگی پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته است.
وی برنامه‌ریزی برای توزیع بسته‌های فرهنگی مرتبط با ایام اربعین را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: در حوزه فرهنگی برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین، بسته‌ای متنوع از محصولات مختلف تهیه شده و در اختیار زائرین اربعین قرار داده می‌شود.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با تاکید بر اینکه شهرداری تمام نیروهای خود را برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائرین اربعین در این ایام بسیج کرده‌ است، گفت: همچنین با توجه به اینکه امسال محدودیت‌های برای تردد اتوبوس‌ها درون شهر ایجاد شده، برای استفاده زائرین از مکان‌های زیارتی و مذهبی قم، پیش‌بینی برگزاری تور قم‌گردی را داشته‌ایم.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: تور قم‌گردی ویژه زائرین خارجی اربعین برای قبل از رفتن و بعد از بازگشت زائرین از کشور عراق برنامه‌ریزی شده و تلاش داریم در این قالب حضور در اماکن متبرکه شهر و زیارت بارگاه امامزادگان را داشته باشیم.
مقیمی همچنین با تاکید بر ارائه خدمات فرهنگی در مرز مهران و کشور عراق گفت: تعدادی از کارکنان این سازمان برای انجام فعالیت‌های فرهنگی راهی کشور عراق شده‌اند.
منبع خبر: اداره کل ارتباطات و بین الملل شهرداری قم