- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم

در مراسمی از تلاش های غلامرضا صالحی مدیر سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم تقدیر و داریوش بلدی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، در این مراسم حجت الاسلام  حسین روحانی‌نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم خدمت به مردم را دارای اجر و پاداش اخروی دانست و بیان کرد:خدمت رسانی در جهت عمران و آبادانی و رفع نیازهای مردم از آموزه های دینی و بخش مهمی از حیات طیبه است.
وی تصریح کرد: کارآمدی و توانمندی و تعهد از مشخصات و ویژگی های مهم خادمان در مسئولیت های مختلف است.
حجت الاسلام  روحانی‌نژاد اظهار کرد: مدیران جدید باید خدمات و تجربیات مدیران قبلی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند و تلاش های مدیران سابق را کم ارزش جلوه ندهند بلکه در ادامه فعالیت‌ها آن خدمات انجام شده را در سطح وسیع تری ارتقاء دهند.
وی خاطرنشان کرد: هر عمل صالحی که از انسان سر بزند به معنای حیات طیبه است و خدمت به خلق هنگامی که آثار اجتماعی با ارزشی دارد مصداق یک حیات طیبه و عمل صالح به شمار می رود.
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم اظهار کرد: مسئولان و مدیران باید به گونه‌ای خدمت کنند که همچون باقی الصالحاتی باشد و بعد از مرگ نیز جزء اعمال آن‌ها ثبت شود و رضایت مردم را نیز به دنبال داشته باشد تا ماندگار شود.
وی خاطرنشان کرد: رویکرد انقلاب اسلامی خدمت به مستضعفان و محرومان بود و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از اهداف مهم خود را خدمت به قشر محروم می داند.
حجت الاسلام  روحانی‌نژاد با اشاره به تلاش های صالحی مدیریت سابق تصریح کرد: روابط عمومی بالا و صمیمت در پیگیری امور و اهتمام ورزیدن به تلاش های تیمی و تیزبینی در حل مسائل و گره گشایی از دغدغه های محرومان در روستاها از شاخصه های وی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم بود.
وی گفت: متاسفانه در کشور هنوز گرایش مثبتی به سمت فعالیت های گروهی و تیمی و استفاده از خرد جمعی وجود ندارد و مدیران زیادی تجربه ای در انجام کار گروهی ندارند در حالی که مدیرانی در عرصه مدیریت موفق ترند که از ظرفیت های جمعی برای پیشبرد اهداف بهره بگیرند.