- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

تنظیم قیمت ونظارت برعرضه کالاهای اساسی درماه رمضان ضروری است

استاندار قم بر ضرورت تلاش مدیران برای تنظیم قیمت و نظارت بر عرضه کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با بیان لزوم انجام کار کارشناسی پیرامون تصمیمات در کارگروه های تخصصی، اظهار کرد: مصوباتی که پشتوانه مطالعاتی داشته باشند، قابلیت اجرا دارند.

استاندار قم با اشاره به عدم تثبیت قیمت مرغ در استان قم بر اساس نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کشور افزود: علت این موضوع بایستی از سوی اداره کل جهاد کشاورزی بررسی شود.

سرمست بیان کرد: دلایلی همچون مشکل در تامین نهاده و هزینه ی تمام شده بالا برای تولید کنندگان مرغ از سوی مرغداران بیان می شود که گزارش کارشناسی باید جهت بررسی در ستاد تنظیم بازار کشور از سوی این اداره کل ارسال شود.

سرمست همچنین با انتقاد از عدم پیگیری مصوبات جلسات قبل از سوی برخی مدیران، اضافه کرد:‌ مسئولان باید بر مباحث مورد بررسی اشراف کامل داشته باشند و گزارش لازم در مورد دستورات جلسه را ارائه دهند.

مقام عالی دولت در استان به ضرورت تنظیم بازار و تامین ارزاق در آستانه ماه مبارک رمضان اشاره و تاکید کرد: دستگاه های دولتی مرتبط و بخش خصوصی هماهنگی لازم برای تامین کالاهای اساسی را ایجاد کنند.

استاندار قم در خاتمه خاطر نشان کرد: برخی اختلافات در آمارهای دستگاه ها در تامین مواد اولیه و ارزاق، مورد بررسی دقیق و طی جلسه ای گزارش آن اعلام شود