- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

تمركز بانك ها به رونق توليد و اشتغال معطوف شود

استاندار قم با اشاره به خدمات بانك ها در زمينه ي ارائه ي تسهيلات اظهار داشت: تمركز بانك ها و موسسات مالي بايستي به رونق توليد و اشتغال معطوف شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومي استانداري قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در ديدار با مدير و كاركنان مؤسسه مالي و اعتباري كوثر، با اشاره به اقدامات بانك ها در زمينه ي جذب منابع مالي مردم گفت: بايستي در سطح بنگاه هاي خرد و متوسط، به صورت مشخص اعتباراتي تخصيص داده شود.

وي با تاكيد بر توانمندسازي اقشار ضعيف جامعه و كمك به ايجاد اشتغال براي ايشان گفت: با تقويت اقتصاد خرد بهتر مي توان توليد و را مترقي نموده و در زمينه ي اقتصاد مقاومتي گام هاي موثري برداشت.

نماينده عالي دولت در استان ارتقاء توليد و اشتغال استان را مهمترين وظيفه ي بانك ها و موسسات مالي دانست.

صادقي با اشاره به خدمات موسسه مالي اعتباري كوثر در استان قم در زمينه ي تسهيلات قرض الحسنه خاطرنشان كرد: اميدواريم تمركز اين خدمات به توليد و اشتغال معطوف شود.

وي مشكل بافت فرسوده قم را نيز مورد توجه قرار داد و با اشاره به فرصت ها و تهديدهاي محله هاي قديمي و حاشيه اي شهر قم اظهار داشت: موسسه ي اعتباري كوثر مي تواند در اين زمينه سرمايه گذاري نمايد.

استاندار قم در ادامه دغدغه مندي مراجع عظام تقليد نسبت به مسائل شرعي تسهيلات بانكي اظهار داشت: بايستي زمينه سازي براي تحقق خواسته هاي آيات عظام صورت پذيرد.