تلاش برای بهره‌برداری از بوستان بانوان منطقه یک تا بهمن‌ماه

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به مراحل پیشرفت بوستان بانوان منطقه یک از تلاش برای بهره‌برداری از این بوستان تا بهمن‌ماه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،احمد ترکمن در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به احداث بوستان بانوان در این منطقه، اظهار داشت: زیرسازی و روشنایی بوستان انجام‌شده و کار […]

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به مراحل پیشرفت بوستان بانوان منطقه یک از تلاش برای بهره‌برداری از این بوستان تا بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،احمد ترکمن در گفت‌وگو با شهرنیوز، با اشاره به احداث بوستان بانوان در این منطقه، اظهار داشت: زیرسازی و روشنایی بوستان انجام‌شده و کار احداث ابنیه از سوی پیمانکار در حال انجام است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به موقعیت قرارگیری این بوستان، افزود: بوستان بانوان منطقه یک با مساحت حدود ۵ هزار متر در خیابان شهید سقایتی واقع‌شده است که می‌تواند فضای خوبی را برای استفاده بانوان منطقه فراهم کند.

ترکمن به پیش‌بینی انجام‌شده از زمان بهره‌برداری بوستان هم اشاره کرد و افزود: امید داریم که بتوانیم تا بهمن‌ماه بوستان بانوان را در اختیار شهروندان عزیز قرار دهیم.

وی فضای سبز در منطقه یک را فرامنطقه‌ای خواند و افزود: بوستان مهدی و بوستان هاشمی منطقه یک که بخش مهمی از سرانه فضای سبز منطقه را تشکیل می‌دهند، اکثراً به دلیل موقعیت جغرافیایی مورداستفاده زائران و مسافران است و در سطح فراشهری مطرح است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به ظرفیت بوستان رضوان برای تبدیل‌شدن به یک بوستان کامل فراشهری در آینده نیز تأکید کرد: بوستان رضوان هم در دست احداث است با مساحت ۴۰ هکتاری می‌تواند به‌عنوان یک بوستان کامل فراشهری مطرح شود.