- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

تلاش برای بازگشایی خیابان شهیدان برقعی تا پایان سال ۹۹

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم از تلاش برای بازگشایی خیابان شهیدان برقعی تا پایان سال ۹۹ خبر داد و گفت: از مردم منطقه خواهشمندیم با شهرداری در امر تملک و بازگشایی مسیر همراهی کنند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از شهرنیوز، محمود مسگری در بازدید میدانی شهردار قم و برخی از مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر قم از آخرین وضعیت اجرای پروژه خیابان شهیدان برقعی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه خیابان شهیدان برقعی اظهار کرد: این پروژه بالغ بر ۵۰ سال است که باقی مانده و هنوز به سرانجام نرسیده است.

وی با اشاره به همت مدیریت شهری برای به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام و گره‌گشایی از مشکلات مردم در مناطق مختلف شهر تصریح کرد: با همت شهرداری در دو سال اخیر عمده مسائل مرتبط با این پروژه انجام شده و بخش زیادی از تملکات آن هم انجام شده و عملیات عمرانی نیز آغاز شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اذعان به اینکه انجام باقیمانده تملکات این پروژه نیاز به همکاری و همراهی مردم دارد خاطرنشان کرد: برنامه ما این است که امسال این پروژه امسال بازگشایی شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی گفت: خیابان شهیدان برقعی ۳۰ متری بوده و چهارراه سجادیه و خیابان سمیه را به خیابان آذر روبروی بقعه امامزاده موسی مبرقع(ع) متصل می‌کند.

مسگری گفت: با توجه به بازگشایی این خیابان در آینده که دو طرفه است امیدواریم شورای ترافیک خیابان آذر تا بیمارستان نکویی و خیابان انقلاب از چهارراه سجادیه تا گلزار را دو طرفه کند تا مشکلات تردد مردم در این بخش نیز برطرف شود.