تقدیر از «اخلاق صاحبدلان» در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از نمایش «اخلاق صاحبدلان» -نماینده قم- در این جشنواره تقدیر شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری استان قم، در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از نمایش «اخلاق صاحبدلان» -نماینده قم- در این جشنواره […]

در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از نمایش «اخلاق صاحبدلان» -نماینده قم- در این جشنواره تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری استان قم، در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از نمایش «اخلاق صاحبدلان» -نماینده قم- در این جشنواره تقدیر شد. این نمایش که به همت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم آماده نمایش شده‌، روایت نوجوانی‌ست که از همکلاسی خود پولی قرض می‌گیرد اما وقتی دوست او پولش را طلب می‌کند، زیر بار بدهی نمی‌رود. در ادامه حکایتی از سعدی توسط شخصیت‌ها اجرا می‌شود تا در نهایت او از کارش پشیمان شود.  

چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد پنجشنبه شب ۱۴ آذر ماه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، جمالی‌پور استاندار قزوین، ارزانی رئیس ستاد فرهنگی هنری مساجد کشور، مومنی رئیس حوزه هنری کشور، زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی کشور و جمعی از هنرمندان در شبستان امیرالمومنین مسجدالنبی قزوین با معرفی نمایش‌های برتر به کار خود پایان داد. در این جشنواره ۱۱۶ نمایش از سراسر کشور بازبینی و داوری شد و در نهایت ۱۵ اثر مجوز ورود به مرحله نهایی را کسب کرد.

شایان ذکر است که نمایشنامه‌ی اثر نمایشی «به خاطر مروارید» که موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره شد، از جمله آثار منتشر شده در حوزه هنری قم است که در قالب ۵ نمایشنامه قرآنی راهی بازار نشر شده‌است.