- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

تصويب واگذاري ۹۹ هكتار زمين در دهستان قنوات براي احداث شهرك صنعتي

استاندار قم در جلسه كميسيون طرح هاي غير كشاورزي استان قم  با تأكيد بر اهميت حل مشكلات در جامعه گفت: مديران دستگاه هاي دولتي استان بايد با جديت و  ريسك پذيري بيشتري، پيگير مشكلات و مطالبات مردم باشند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم، سيد مهدي صادقي در جلسه كميسيون طرح هاي غير كشاورزي استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداري، طي سخناني با اشاره به سياست هاي دولت در زمينه سرعت بخشي به حل مشكلات كشور اظهار كرد: پيگيري سريع مشكلات و پاسخگويي در برابر مطالبات مردم، مهم ترين وظيفه مديران دستگاه ها است.

وي با تأكيد بر لزوم تلاش و برنامه ريزي در جهت حل كارهاي بر زمين مانده در حوزه هاي مختلف ، خاطرنشان كرد: عدم انجام كار و اجرايي نشدن مصوبات جلسات به هر عذر و دليلي، قصوري است كه بايد جوابگوي آن بود.

استاندار قم با بيان اين كه حل مشكل مردم بر هر امر ديگري اولي تر است تصريح كرد: بايد در چارچوب قانون به دنبال انجام صحيح وظايف و تعهدات كاري خود باشيم.

صادقي خدمت به مردم و گره گشايي از موانع و معضلات را فلسفه اصلي خدمت در ادارات عنوان كرد و گفت: همه ما براي كار آمده ايم و طبق قانون هم بايد به شكل شايسته اي كارها و وظايف محوله را انجام دهيم.

نماينده عالي دولت در استان همچنين بر لزوم  تسريع در حل مشكلات جامعه تأكيد كرد و افزود: مديران دستگاه هاي دولتي استان بايد با جديت و ريسك پذيري بيشتري، پيگير مشكلات و مطالبات مردم باشند.

در اين جلسه واگذاري ۹۹ هكتار زمين در دهستان محروم قنوات و در جوار  بزرگراه قم – گرمسار براي احداث شهرك صنعتي مروارديد گوهر ايرانيان مطرح و به تصويب رسيد.