- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

تسريع ارائه خدمات به زائران کربلا در ايام محرم و اربعين حسيني(ع)

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از تلاش کارکنان اداره مهاجرت و گذرنامه در تسريع ارائه خدمات به زائران كربلا در ايام محرم و اربعين حسيني(ع) خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “پيام کاوياني” در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهارداشت: اداره مهاجرت و گذرنامه اقدامات و تمهيدات ويژه اي را براي تسريع در ارائه خدمات به زائران در دستور کار خود قرار داده است.

وي با اشاره به اينکه يکي از اين تمهيدات تسريع در ارائه خدمات به زائران و عشاق کربلا در ايام محرم و اربعين حسيني (ع) است، افزود: هدف نهايي پليس در اين ايام خدمت رساني مطلوب و بهتر به زوار و عاشقان ابا عبدالله الحسين(ع) جهت خروج از کشور و شرکت در مراسم عظيم پياده رويي اربعين حسيني(ع) است.

سرهنگ کاوياني با اشاره به اينکه سامانه سماح براي ثبت نام زوار در نظر گرفته شده است، به شهروندان هشدار داد، با توجه به کلاهبرداري هايي که در اين ايام توسط افراد سودجو انجام مي شود، به هشدار هاي پليس توجه داشته و در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طريق پل ارتباطي ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

/////////////////////

ضرورت همکاری هرچه بهتر هیئت های عزاداری در ایام محرم

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامي استان قم با تاکید بر همکاری هر چه بهتر هیئت های عزاداری با پلیس در ایام محرم، گفت: گام هاي ارزنده اي در راستاي ارتقاء فرهنگ ديني و فرهنگ حسيني(ع) با همکاري هيئت هاي مذهبي برداشته شده است.

سرهنگ”پيام کاوياني” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی استان، جلسات متعددی با مسئولان تکایا و هیئت های مذهبی در قم داشته که بحمدالله با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته مراسم های عزاداري با امنيت و آرامش قابل قبولي در قم در حال برگزاری است .

سرهنگ کاوياني تصریح کرد:برقراري نظم و امنيت در دهه اول ماه محرم و همچنين رضايت مندي مردم و دوستداران اهل بيت(ع) محور اصلي فعاليت های پلیس است.

وي با تاکید بر همکاری هر چه بهتر هیئت ها با پلیس جهت برگزاري هرچه بهتر مراسم های مذهبي، تصریح کرد: گام هاي ارزنده اي در راستاي ارتقاء فرهنگ ديني و فرهنگ حسيني(ع) با همکاري هيئت هاي مذهبي انجام شده است.

رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهی انتظامي استان قم با تاکید بر این که با هنجارشکناني که به هر نحوي بخواهند نظم و آرامش را از مردم سلب کنند برخورد قاطع و قانوني می شود، خاطرنشان کرد: شهروندان در ايام پيش رو حتماً نکات ايمني را رعايت و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طريق مرکز ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.