- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

تحریم ایران به دلیل حمایتش از کشورهای مظلوم منطقه است

شیخ یوسف الناصري تاکید کرد: تحریم‌های اقتصادی علیه ملتی اعمال شده است که در کنار تمام ملت‌های مستضعف منطقه و جهان قهرمانانه ایستاد و اگر ایران در کنار ما ایستادگی نمی‌کرد، امروز تحریم نمی‌شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، معاون دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در امور تقریب، طی سخنانی در اجتماع علمای عراق، ضمن محکومیت تحریم‌های خصمانه آمریکا علیه ایران اظهار داشت: ما امروز نیازمند یک موضع حقیقی هستیم تا به دنیا، ملت‌های جهان و پیروان ادیان بگوییم که برای دفاع از مصالح ملت‌هایمان و آینده فرزندانمان ایستادگی می‌کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «یوسف الناصري» ضمن بی‌تاثیر خواندن محاصره اقتصادی ایران، تصریح کرد: این محاصره تنها علیه ملت برادر ایران اتخاذ نشده است، بلکه علیه ملتی است که در کنار تمام ملت‌های مستضعف منطقه و جهان قهرمانانه ایستاد.
وی افزود: اگر این ملت در کنار ما نایستاده بود و تروریسم داعش را نابود نمی‌کرد، امروز اینگونه در محاصره اقتصادی قرار نمی‌گرفت. به عبارات دیگر، شکست داعش با پشتیبانی جمهوری اسلامی باعث محاصره اقتصادی ایران و عصبانیت شیطان بزرگ (آمریکا) شده است.
مقام ارشد نُجَباء در پایان ضمن تقدیر از علمای عراق به سبب اعلام حمایت‌شان از جمهوری اسلامی ایران مقابل تحریم‌های ایالات متحده، خاطرنشان ساخت: این تجمع یک تجمع اخلاقی و انسانی است که برای دفاع از هستی، تاریخ و عقیده‌مان برپا شده است و از اینجا به جهانیان اعلام می‌داریم که ما هنوز آزاد و آزاده هستیم و علما همواره بلندگوی حق و حقیقت هستند.