تجلیل از رده‌های برتر و نمونه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع)

جشنواره مالک اشتر ناحیه امام حسین (ع) سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم با حضور سرهنگ کبیری‌پور معاون هماهنگ کننده سپاه برگزار گردید. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ؛ مراسم تجلیل از رده‌های برتر و نمونه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (علیه السلام) در جشنواره مالک اشتر ناحیه امام حسین (ع) با حضور سرهنگ […]

جشنواره مالک اشتر ناحیه امام حسین (ع) سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم با حضور سرهنگ کبیری‌پور معاون هماهنگ کننده سپاه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ؛ مراسم تجلیل از رده‌های برتر و نمونه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (علیه السلام) در جشنواره مالک اشتر ناحیه امام حسین (ع) با حضور سرهنگ مهدی کبیری‌پور معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم در حسینیه ناحیه برگزار گردید.
کبیری پور در این مراسم بیان نمود: اشراف از ضرورت کار سازمانی است و باید فعالیت‌ها به صورت گسترده رصد شود تا نواقص و نقاط قوت مشخص گردد و اگر پیشنهادی در خصوص اصلاح نحوه بازرسی ها و اشراف نیز اطلاع گردد تا بررسی و اصلاح شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع) در ادامه گفت: بعضی‌ها کار می‌کنند تا دیده شوند و بعضی‌ دیگر کار می‌کنند تا کار انجام شود جهت رضای خداوند قطعاً خداوند متعال هم اخروی و هم دنیوی پاداش خواهد داد.
کبیری پور گفت: همچون شهید حججی نمونه‌ای از این انجام برای رضای خداوند بود که چگونه و گمنام فعالیت‌های جهادی و غیره را انجام می‌داد و خداوند چگونه او را بزرگ کرد و نمونه دیگر در عصر ما شهید والامقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که سالیان سال به صورت گمنام در قسمت های مختلف سپاه و بخصوص نیروی قدس سپاه فعالیت کرد و از انجا که خداوند خواست تا این شهید بزرگوار را به جهانیان معرفی و عزت بدهد.
ولی تکلیف ما ضمن عدم ریا، ارائه گزارش و عملکرد است در بحث کرونا اقدامات بسیار عالی توسط بسیج و سپاه در سطح استان انجام شده بود ولی تصاویر و گزارشات بسیار کم بود و ما باید بدانیم که در جنگ نرم مقابله کردن با هجمه‌های دشمن یعنی گزارش به موقع و دقیق است و این جزء وظایف سازمانی همه است و همچنین رسالت خبرنگاران و روابط عمومی‌های سازمان است.
سرهنگ مهدی کبیری‌پور گفت: خواهش من کار مخلصانه و انعکاس به موقع و با دقت است.
معاون هماهنگ کننده سپاه قم در ادامه گفت: موضوعات منطقه بخصوص لبنان در اولویت است و ما در مقابل مردم لبنان وظیفه داریم.
نظام سلطه به دنبال قطع ارتباط نیروهای مقاومت در منطقه با جمهوری اسلامی است و ما وظیفه داریم مثل زمان سیل که گروه‌های مقاومت منطقه، حزب‌الله لبنان و لبنانیان به کمک مردم ایران آمدند ما هم باید در این زمان خاص انجام وظیفه کنیم و با تلاش همگانی کمک‌های مردمی جمع‌آوری و ارسال گردد.
در پایان با اهداء لوح و هدیه از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، رده‌های برتر و نمونه، فرماندهان و مدیران بسیج در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه تجلیل به عمل آمد.