تجلیل ازبرگزیدگان،چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی درکهک

همایش تجلیل از برگزیدگان، داوران و ناظران چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی بخش کهک برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، همایش تجلیل از برگزیدگان، داوران و ناظران چهارمین دوره ی جشنواره نوجوان خوارزمی در محورهای دست سازه،علوم آزمایشگاهی،پژوهش،زبان و ادبیات فارسی،زبان خارجه و بازارچه کار و فناوری در سالن اجتماعات دبیرستان آزادگان برگزار […]

همایش تجلیل از برگزیدگان، داوران و ناظران چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی بخش کهک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، همایش تجلیل از برگزیدگان، داوران و ناظران چهارمین دوره ی جشنواره نوجوان خوارزمی در محورهای دست سازه،علوم آزمایشگاهی،پژوهش،زبان و ادبیات فارسی،زبان خارجه و بازارچه کار و فناوری در سالن اجتماعات دبیرستان آزادگان برگزار شد.
رئیس اداره آموزش و در این همایش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز معلم عنوان کرد:جشنواره نوجوان خوارزمی مهمترین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، که باعث پیشرفت دانش آموزان در زمینه های مختلف می شود.
مهجوری اظهار داشت: جشنواره خوارزمی با اهداف تقویت، یادگیری،کاربردی کردن آموزش، شناسایی استعداد و علاقه های دانش آموزان و آشنایی آنها با آینده ی تحصیلی و شغلی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه منطقه کهک دارای پتانسیل های دانش آموزی بسیار خوبی است،افزود: در تلاش هستیم که در این منطقه هنرستان های فنی حرفه ای و کار و دانش را توسعه دهیم تا برای پیشرفت دانش آموزان مفید واقع شود.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کهک در پایان سخنان خود از زحمات مربیان و اولیاء دانش آموزان قدر دانی کرد.
در ادامه این جشنواره معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: رویکرد آموزش و پرورش رویکرد مهارت آموزی است که دانش آموزان با توجه به شرایط جسمی و روحی آموزش دیده که در آینده ی شغلی خود استفاده کرده و باعث پیشرفت آنها می شود.
یاوری با بیان اینکه در جشنواره نوجوان خوارزمی دانش آموزان می توانند در پایان فراغت از تحصیل مجهز به یک مهارت علمی و فنی باشند،افزود: آنها می توانند علاوه بر کسب مهارتهای نظری مهارت های عملی نیز بدست آوردند و در زندگی خود از آن استفاده کنند.
لازم به ذکر است ۲۷۶ دانش آموز از بخش کهک در این جشنواره شرکت کردند که ۷۴ نفر به مرحله پایانی و ۹ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

در پایان این جشنواره از برگزیدگان،داوران،ناظران و دست اندر کاران برگزاری چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی تجلیل شد.