- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

تجلیل ازبانوی عکاس رهپویان قم در روز خانواده

به مناسبت روز خانواده،درطی مراسمی از بانوی عکاس پایگاه خبری رهپویان قم و۳خبرنگار بانوی استان قم توسط معاون امور بانوان استاندار قم در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، به مناسبت روز خانواده،درطی مراسمی از بانوی عکاس پایگاه خبری رهپویان قم و۳خبرنگار بانوی استان قم توسط معاون امور بانوان استاندار قم صبح امروز در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم تجلیل به عمل آمد.
دراین مراسم که در حاشیه نشست مشاورین بانوان دستگاه های اجرایی استان در فرمانداری قم برگزار شد،معاون امور بانوان استاندار قم با اشاره به اهمیت وجایگاه بانوان در تمامی عرصه ها وبویژه در استحکام بنیان خانواده اظهار داشت:بانوان کشور بارها شایستگی های خود را در تمامی عرصه ها به اثبات رسانده اند وهمواره یاری گر مردان در امور اجرایی وخانواده بوده اند.
معصومه ظهیری افزود:حضور خبرنگاران وعکاسان زن در برنامه های متنوع خبری وبویژه در جمع مردان که سختی های خود را دارد،نمونه از حضور ارزشمند آنان در تمامی عرصه ها است وما امروز به رسم یادبود این چهار بانوی خبرنگار وعکاس را انتخاب نمودیم تا یادی از تمامی بانوان خبرنگار وعکاس فعال در عرصه رسانه در استان قم در روز خانواده کرده باشیم.گرچه مایل بودیم که از تمامی بانوان فعال در عرصه رسانه در استان قم تجلیل به عمل آوریم اما به علت محدودیت مکانی وزمانی ،انشاالله در فرصت های بعدی این کار را انجام خواهیم داد.
شایان ذکر است که در مراسم تجلیل مذکور ،از خانم الهام شاه محمدی عکاس پایگاه خبری رهپویان قم ،خانم زهره زمانیان از صدا وسیما،خانم حاجی رحیمی از خبرگزاری موج،خانم زهره مهرنوروزی از شاخه سبز تجلیل به عمل آمد.
پایان پیام/