- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

تاکید وزیر بهداشت برای پیگیری مشکلات بیمارستان امیرالمومنین(ع)

جلسه بررسی رفع موانع احداث بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم با حضور رئیس دانشگاه و معاونین در محل بیمارستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در دیدار دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، موضوع بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم بحث و تبادل نظر شد که در آن جلسه وزیر بهداشت بر رفع و تسریع مشکلات پروژه بیمارستانی تاکید کرد.

پس از آن جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به همراه معاون درمان و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم، با حضور در محل بیمارستان، بار دیگر تشکیل جلسه داده و مسائل مربوط به آن بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در جلسه ای که با وزیر بهداشت داشتیم، ایشان تاکید بر رفع مشکلات موجود بیمارستان امیرالمومنین(ع) و تسریع در روند تکمیل و آماده سازی بیمارستان با همکاری هر چه بیشتر واقف محترم را داشتند.

وی گفت: این بیمارستان به همت واقف محترم احداث شده که طبق تفاهمنامه در حال پیگیری بوده و در نهایت جزو مجموعه مجتمع بیمارستان شهید بهشتی فعالیت کرده و طبق قوانین و مقرارت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مدیریت خواهد شد.

شایان ذکر است بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امیرالمومنین(ع) در محوطه بیمارستان شهید بهشتی در حال احداث بوده که با زیربنای ۲۱ هزار و ۴۳۰ مترمربع در ۹ طبقه احداث و دارای پیشرفت بیش از ۹۰ درصد است.