تاکيدفرمانده انتظامي استان قم بر تامين امنيت زائران تااتمام مراسم نيمه شعبان

فرمانده انتظامي استان تاکيد کرد: تا زماني که زائران مسجد جمکران در اين مکان مقدس حضور دارند پليس براي تامين امنيت انتظامي و ترافيکي آن ها تلاش مي کند اما مهم تر اين است که زائران بايستي خروج شان را بعد از اتمام جشن مديريت کرده تا پليس بتواند بهتر به وظيفه خود عمل کند. […]

فرمانده انتظامي استان تاکيد کرد: تا زماني که زائران مسجد جمکران در اين مکان مقدس حضور دارند پليس براي تامين امنيت انتظامي و ترافيکي آن ها تلاش مي کند اما مهم تر اين است که زائران بايستي خروج شان را بعد از اتمام جشن مديريت کرده تا پليس بتواند بهتر به وظيفه خود عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،سردار “کاظم مجتبايي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اشاره به بازيد هوايي از مسيرهاي منتهي به مسجد مقدس جمکران، اظهارداشت: پليس از مدت ها قبل با همکاري و مديريت عالي استان و هماهنگي بين دستگاه هاي خدماتي-امدادي، برنامه ريزي مناسبي براي برپايي قرارگاه قائم(عج) در مسجد مقدس جمکران انجام داده که کار مديريت انتظامي، ترافيکي و عملياتي را بر عهده دارد.

وي با بيان اين که در زير مجموعه قرارگاه قائم(عج) ۱۰ پايگاه انتظامي، عملياتي و ترافيکي انجام وظيفه مي کنند، گفت: طي بازديد هوايي و همچنين بازديد ميداني از وضعيت مسيرها و اطراف مسجد مقدس جمکران شاهد خيل عظيم زائران براي حضورشان در اين کنگره ملي و مذهبي هستيم.

فرمانده انتظامي استان قم افزود: علي رغم اين حضور گسترده آرامشي حکم فرماست که دليلش برنامه ريزي هاي خوب و موثر پليس با همکاري ساير نهادها و دستگاه هاي مرتبط است که توانسته نظم، انضباط و آرامش مردم براي حضور و شرکت مردم در اين جشن بزرگ را فراهم بياورد.

سردار مجتبايي تصريح کرد:از همين جا تاکيد مي کنم تا زماني که زائران مسجد جمکران در اين مکان مقدس حضور دارند پليس براي تامين امنيت انتظامي و ترافيکي آن ها تلاش مي کند اما مهم تر اين است که زائران بايستي خروج شان را بعد از اتمام جشن مديريت کرده تا پليس بتواند بهتر به وظيفه خود عمل کند.

فرمانده انتظامي استان ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم، گفت: بر اساس سوابق گذشته شلوغ ترين زمان براي ورود مردم به محدوده مسجد مقدس جمکران از ساعت ۱۸ الي ۲۲ بوده که امسال با توجه به تعريض مسيرهاي دسترسي به اين مکان مقدس و اضافه شدن پارکينگ ها شاهد روان بودن ترافيک بوده ايم.

قدرداني استاندار قم از عملکرد پليس براي ايجاد نظم و امنيت مراسم نيمه شعبان

استاندار قم با اشاره به حضور خيل عظيم زائران در مسجد مقدس جمکران، گفت: از همه دستگاه ها بويژه نيروي انتظامي که مسئوليت امنيت و انتظام بخشي را بر عهده دارد قدرداني کنم.

مهندس “مهدي صادقي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: ابتدا بايد تشکر کنم از همه دستگاه ها و ارگان هايي که در يک همگرايي، هماهنگي و هم افزايي از مدت ها قبل براي برگزاري مراسم نيمه شعبان برنامه ريزي کردند.

وي گفت: بر اساس نيازها و تجربيات سنوات گذشته خوشبختانه امسال شاهد هماهنگي در صحنه عمل هستيم که لازم مي دانم از همه دستگاه ها بويژه نيروي انتظامي که مسئوليت امنيت و انتظام بخشي را بر عهده دارد قدرداني کنم.

استاندار قم با بيان اين که مردم با مشاهده زحمات پليس دعاگوي اين نيرو هستند، افزود: مردم به عشق امام عصر(عج) در مسجد جمکران جمع شده اند و ما شاهد همکاري خوب آن ها هستيم.

مهندس صادقي افزود: طي بازديد هوايي تردد خودروها و نظم و انضباط پارکينگ ها و مسيرهاي منتهي به مسجد مقدس جمکران را مشاهده کردم و خوشبختانه برابر گزارشات هيچ مشکلي به لحاظ ترافيکي و امنيتي نداشتيم .