تاکسیران‌های فداکار و امانت‌دار قمی تجلیل شدند

دو راننده تاکسی که یکی کیف حاوی اسناد و چک حامل را به صاحبش برگردانده بود و دیگری راننده تاکسی فداکار قمی که در خدمت به همشهریان جان خود را از دست داده تجلیل شدند. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، در جلسه یکصد و بیست و سومین رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم […]

دو راننده تاکسی که یکی کیف حاوی اسناد و چک حامل را به صاحبش برگردانده بود و دیگری راننده تاکسی فداکار قمی که در خدمت به همشهریان جان خود را از دست داده تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، در جلسه یکصد و بیست و سومین رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که صبح امروز با حضور شهردار قم، معاونان شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم و مدیرکل محیط‌  زیست استان قم در سالن جلسات این شورا برگزار شد، از دو راننده تاکسی فداکار و امانت‌دار قمی تجلیل شد.

مرحوم علی مصطفی‌زاده راننده ۶۰ ساله تاکسی با ۲۰ سال سابقه  در روز ۱۹ آذرماه برای کمک به خودروی آتش‌گرفته اقدام کرده بود که در طول مسیر با اتوبوس برخورد و ضربه‌مغزی شده و در نهایت فوت می نماید که صبح امروز از خانواده ایشان تقدیر به عمل آمد.

همچنین محسن مولایی ۴۵ ساله با ۱۷ سال سابقه فعالیت در تاکسیرانی که در روز ۲۵ آذرماه در هنگام جابجایی مسافر با کیفی حامل سندی شش‌دانگ و چک ۲۰۰ میلیون تومانی رمزدار بانکی و حامل مواجهه و آن را به مالکش برگردانده بوده تقدیر شدند.