تاكيد استاندار بر حمايت مسئولان از پژوهش هاي كاربردي

استاندار قم در جلسه شوراي سياست گذاري هفته پژوهش استان قم خواستار حمايت مسئولان از پژوهش هاي كاربردي و تخصصي شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومي استانداري قم، سید مهدی صادقی استاندار قم پيش از ظهر امروز در جلسه شورای سیاستگذاری هفته پژوهش از همكاري و جديت دستگاه هاي اجرايي […]

استاندار قم در جلسه شوراي سياست گذاري هفته پژوهش استان قم خواستار حمايت مسئولان از پژوهش هاي كاربردي و تخصصي شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومي استانداري قم، سید مهدی صادقی استاندار قم پيش از ظهر امروز در جلسه شورای سیاستگذاری هفته پژوهش از همكاري و جديت دستگاه هاي اجرايي براي برگزاري برنامه هاي اين هفته قدرداني كرد.
استاندار قم بيان اينكه پژوهش یک امر سیاسی نیست افزود: مهمترين اصل در كارهاي پژوهشي اين است كه بايد منتج به تحول در سطح ملي و استاني شوند.
صادقي با تاكيد بر انجام پژوهش ها در زمينه هاي تخصصی و کاربردي، افزود:امر پژوهش بایستي بر اساس نیازهاي جامعه و كشور باشد.
نماينده عالي دولت در استان در ادامه مشكلات اعتباري استان را مورد توجه قرار داد و با اشاره به برنامه هاي مختلف هفته پژوهش اظهار داشت: مجموعه دستگاه های مختلف در تامین اعتبار برنامه هاي اين هفته کمک کنند.
استاندار قم در پایان اين جلسه از پوستر هفته پژوهش استان رونمایی نمود. دیدار استاندار قم با خانواده شهدای بسیجی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج استاندار قم به مناسبت هفته بسیج با خانوداه شهیدان بسیجی  دیدار و گفتگو نمود.
همچنین  سيد مهدي صادقي استاندار قم در شب گذشته با خانواده شهیدان مرتضی و محسن جعفری مجد و شهید حمید زرین اقبال ديدار كرد.
استاندار قم در اين ديدارها با اشاره به فداکاری های شهیدان در راه نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: وضعیت پایدار کنونی کشور در سطح بین المللی حاصل خون شهیدان و صبوری خانواده های  شهدا و ایثارگران است.
صادقی حضور در جمع صمیمی خانواده شهدا را افتخاری بزرگی عنوان و اضافه كرد: مسئولین در مسیر انجام وظایف خود که خدمت به مردم است با حضوردربین خانواده شهدا، انگیزه دوچندان می گیرند و با دعای خیر این عزیزان توفیق خدمت بیشتر می یابند.
استاندار در پایان این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از مقام خانواده محترم شهیدان قدردانی نمود.
لازم به ذکر است، شهیدان مرتضی و محسن جعفری مجد در سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه و شهید حمید زرین اقبال در سال ۶۵ در منطقه عملیاتی هفت تپه به مقام شهادت نائل آمدند.