- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

بیش از سه هزار خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد قم ارائه شد

کمیته امداد استان قم از ابتدای امسال سه هزار و ۳۴ فقره انواع خدمات حقوقی به مددجویان ارائه کرد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  کمیته امداد، محمدرضا خدادادی، رئیس اداره امور حقوقی کمیته امداد استان قم با بیان اینکه در این مدت ۱۴۷ خانوار تحت حمایت از خدمات حقوقی این نهاد بهره برده اند گفت: به علت بالا بودن هزینه های دادرسی و طبعاً عدم توانایی مددجویان در پرداخت آن و نیز تخصصی بودن امور حقوقی به احقاق حق آنها کمک کرده ایم.
وی افزود: در ۹ ماهه نخست امسال برای جبران هزینه های حقوقی و دادرسی خانوارهای تحت حمایت ۳۰۰ میلیون ریال به مددجویان پرداخت شده است.
خدادادی با اشاره به اینکه امور حقوقی این نهاد در تنظیم کلیه قراردادهای سازمانی و مددجویی مشارکت می کند گفت: تنظیم اظهارنامه، دادخواست، شکوائیه، لایحه دفاعیه و شرکت در جلسات دادرسی مددجویان از جمله خدمات حقوقی کمیته امداد است.
وی بابیان اینکه برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مددجویان با کانون وکلای قم گفت و گو و تعامل شده افزود: ۲۵ نفر وکیل برای همکاری خیرخواهانه با ما اعلام آمادگی کرده اند.
رئیس اداره امور حقوقی کمیته امداد قم با اشاره به اینکه برای جلوگیری از ضرر و زیان مددجویان ، در انعقاد قراردادهای خرید مسکن به آنها کمک می کنیم گفت: هر سال به طور میانگین قرارداد خرید ۱۰۰ خانه برای مددجویان را تنظیم می کردیم ولی امسال به دلیل گران شدن مسکن ، تاکنون قرارداد خرید ۴۵ مسکن مددجوئی منعقد شده است.