بهره برداري از۲۸ پروژه منطقه يك شهرداري قم با اعتبار ۶۰۰ ميليارد ريال

۲۸ پروژه منطقه يك شهرداري قم با اعتبار ۶۰۰ ميليارد ريال طي مراسمي با حضور استاندار قم به بهره برداري رسيدند. به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم سیدمهدی صادقی استاندار قم دوشنبه شب در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه یک شهرداری قم که در مسجد چهارمردان […]

۲۸ پروژه منطقه يك شهرداري قم با اعتبار ۶۰۰ ميليارد ريال طي مراسمي با
حضور استاندار قم به بهره برداري رسيدند.
به گزارش  پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم سیدمهدی صادقی استاندار قم دوشنبه شب در آیین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های منطقه یک شهرداری قم که در مسجد چهارمردان برگزار شد، اتحاد و همدلی را عامل اصلي پيروزي انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: با همين اتحاد و با تدبیر علیه توطئه‌های دشمن که با تمام توان به دنبال فشار بر مردم ما هستند بر مشکلات فائق خواهیم آمد.
استاندار قم بيان داشت: امروز همه ي مديران و مردم مصمم تر از قبل هستند تا تحت هدايت رهبرمعظم انقلاب اسلامي در برابر تخاصم آمريكا مقاومت نمايند.
صادقي در ادامه ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های مجموعه عوامل شهرداری در راستاي توسعه‌ي شهر قم گفت: با وجود محدوديت هاي اعتباري، شاهد اقدامات خوبي در بهره برداري از طرح هاي عمراني سطح شهر قم هستيم.
نماينده عالي دولت در استان جلب رضايتمندي مردم در كنار رفع نيازهاي ايشان را از ويژگي هاي مديريت صحيح شهري دانست و افزود: پروژه هاي اولويت دار بايستي با سرعت بيشتري تكميل و در اختيار شهروندان قرار داده شوند.
استاندار قم با بیان اینکه تحت رهبری مقام معظم رهبری و همدلی توطئه دشمنان خنثی خواهد شد، گفت: با تدبیر رهبری شاهد شکل‌گیری هماهنگی گسترده‌ای در کشور برای پیروزی بر توطئه‌های دشمن هستیم.
صادقی با تقدیر از خدمات و تلاش‌های شهرداری برای رفع مشکلات شهر قم، گفت: مدیران شهرداری با مدیریت خوب به مشکلات و کمبودهای شهر می‌پردازند و شاهدیم که اقدامات گسترده‌ای در شهر شکل گرفته است.
وی اذعان کرد: مدیران شهری تلاش دارند که هرچه که می‌توانند بیشتر کار انجام دهند و مزاحمت کمتری برای مردم شهر ایجاد شود.
در اين مراسم ۲۸  پروژه عمراني با اعتبار ۶۰۰ ميليارد ريال منطقه يك شهرداري قم شامل بازگشايي معابر و فضاي سبز به بهره برداري رسيدند.