بهره‌برداری از شبکه فاضلاب بیمارستان فرقانی با حضور استاندار قم

همزمان با نیمه شعبان شبکه فاضلاب بیمارستان فرقانی قم با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال با حضور استاندار قم وارد مدار بهره‌برداری شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت […]

همزمان با نیمه شعبان شبکه فاضلاب بیمارستان فرقانی قم با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال با حضور استاندار قم وارد مدار بهره‌برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در حاشیه این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: شبکه فاضلاب بیمارستان فرقانی و مجتمع میثاق به همت شرکت آب و فاضلاب استان، با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد زودتر از زمان‌بندی اجرا و به بهره‌برداری رسید.

وی در ادامه با حضور در مرکز ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب، از نرم‌افزار یکپارچه مدیریت ارتباط با مشتریان این مرکز رونمایی کرد و پاسخگویی ۲۴ ساعته به شهروندان در تمام ایام هفته، افزایش پاسخگویی، کاهش مراجعه حضوری و تحقق دولت الکترونیک از جمله مزایای این نرم‌افزار برشمرد.

دکتر سرمست شرکت آب و فاضلاب استان را زمینه ارائه خدمات غیرحضوری، در کشور پیشتاز دانست و اظهار داشت: آبفای استان توانسته با اجرای این طرح خدمات خوبی را به شهروندان عزیز ارائه دهد.

وی ضمن قدردانی از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: این شرکت جزو دستگاه‌هایی به شمار می‌رود که همواره نسبت به تعهدات کاری وفادار بوده است.

* ارائه تمام خدمات آبفا ۲۴ ساعته و به صورت غیرحضوری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه بیمارستان فرقانی فاقد زیرساخت‌های دفع بهداشتی فاضلاب بود گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، شبکه فاضلاب این بیمارستان با بسیج تمام امکانات و تجهیزات و پیمانکاران در کمتر از یک ماه با اجرای بیش از ۲ هزار متر لوله‌گذاری به انجام رسید و وارد مدار بهره‌برداری شد.

وی با اشاره به مشکلات دفع بهداشتی فاضلاب مجتمع میثاق در خیابان ۱۵ خرداد اظهار داشت: با توجه به اینکه ساکنان این مجتمع با چالش مواجه بودند شبکه فاضلاب آن با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به اجرا رسید.

دکتر علی جان صادق پور همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم عدم خروج شهروندان از منازل، از توسعه مرکز ۱۲۲ آبفا و گسترش ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان تأکید کرد: تمام ساکنان استان اعم از شهری و روستایی می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته خدمات مورد نیاز خود را از شرکت آب و فاضلاب از طریق این مرکز دریافت کنند.

وی با بیان اینکه تمام خدمات فوریتی و غیر فوریتی شرکت آب و فاضلاب به صورت غیرحضوری و شبانه‌روزی از مرکز ۱۲۲ قابل دریافت است، از شهروندان خواست قبل از هرگونه مراجعه حضوری از طریق تلفن ۱۲۲ درخواست‌های خود را پیگیری کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با تأکید بر لزوم بسیج همگانی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: شرکت آب و فاضلاب از ابتدای شیوع کرونا به صورت شبانه‌روزی در کنار مدافعان سلامت نسبت به تأمین آب سالم و بهداشتی با سخت‌گیری‌های بیشتر در خصوص رعایت استانداردها اقدام کرده است.