بسیج همه دستگاه های استان در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا

استاندار قم با تقدیر از اقدامات نیروهای مسلح در ضد عفونی معابر و ورودی های شهر، بر بسیج همه دستگاه های استان در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکید کرد. به گزارش  پایگاه خبریررهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست در دیدار فرماندهان معاونت بهداشت نیروی زمینی ارتش جمهوری […]

استاندار قم با تقدیر از اقدامات نیروهای مسلح در ضد عفونی معابر و ورودی های شهر، بر بسیج همه دستگاه های استان در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکید کرد.

به گزارش  پایگاه خبریررهپویان قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست در دیدار فرماندهان معاونت بهداشت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در استانداری قم صورت گرفت، با اشاره به اهمیت مشارکت جمعی همه بخش ها در مقابله با شیوع بیبماری کرونا، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات مجموعه استان در زمینه اجرای برنامه های استان در ستاد مدیریت بحران در حال اجرا می باشد.

استاندار قم با بیان مسئولیت تاریخی همه دستگاه ها و بخش های استان در شرایط کنونی، اضافه کرد: همه امکانات و ظرفیت های استان در این خصوص بسیج شده است واستان از لحاظ عملکردی در مورد کنترل و درمان بیماری کرونا وضعیت بسیار مناسبی در سطح کشور دارد.

سرمست به برنامه ریزی جهت استقرار بیمارستان سیار اشاره کرد و افزود: استفاده از تجربیات و ظرفیت مجموعه ارتش در این زمینه از مصوبات ستاد مدیریت بحران استان است که در شرایط اظطراری این بیمارستان سیار کمک شایانی در امر درمان و کنترل بیماری کرونا خواهد داشت.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت اقدمات نیروی های مسلح در ضدعفونی معابر شهری و ورودی های قم، ادامه داد:  تمامی دستگاهها همکاری لازم به منظور  افزایش سطح پوشش و تعداد دفعات گندزدایی قم را داشته باشند

نماینده عالی دولت در استان در خاتمه پیگیری های مدیریت استان در حوزه تکمیل و تجهیز بیمارستان های در دست احداث قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: تلاش مدیران استان و حمایت مسئولین کشوری در توفیق استان برای ارائه خدمات پیشگیرانه به همشهریان و کنترل شیوع بیماری کرونا نقشی بسزا دارد.

گفتنی است در این دیدار امیر محسن عسگری معاونت بهداشت و امیر سرتیپ دوم بهزاد موذنی ریاست اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در استان قم در زمینه ضدعفونی معابر و شوارع قم در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا ارائه دادند.