- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

بسیج امکانات مخابرات برای نشرمعارف اسلامی

مدیر کل مخابرات استان قم گفت: شرکت مخابرات استان قم برای واگذاری امکانات مخابراتی به مراکز حوزوی جهت نشر معارف اسلامی به سراسر جهان آمادگی کامل دارد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان قم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم در دیدار با رئیس حوزه های علمیه با بیان این مطلب گفت:
زیرساختهای ارتباطی خوبی در قم ایجاد شده است که میتواند بستر مناسبی برای نشر معارف دینی به سراسر جهان باشد.
سیداسدا…دهناد افزود: ما معتقدیم که امکانات شرکت مخابرات باید در خدمت توسعه و نشر معارف اسلامی باشد و برای تحقق این مهم اعلام آمادگی می کنیم.
وی با اشاره به نام امسال که توسط مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری شده است اضافه کرد ، تولید محتوا و تولید تجهیزات مخابراتی در حوزه ارتباطات میتواند در تحقق رهنمودهای مقام عظمای ولایت موثر باشد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با اشاره به حضور بسیاری از تشنگان علم و معرفت و مذهب در گوشه و کنار دنیا گفت: استفاده از این امکانات مخابراتی و اینترنت میتواند این بخش از جویندگان اسلام را سیراب کند.
آیت ا… اعرافی رئیس حوزه های علمیه هم در این دیدار ضمن تشکر از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه ارتباطات ، خواستار ایجاد امکانات دسترسی مدارس علمیه از این امکانات و فعالیتها شد.
پایان پیام/