ازظرفيت هاي قانوني براي ارائه ي خدمات به مردم استفاده شود

استاندار قم با اشاره به ضرورت تخصيص اراضي مورد نياز دستگاه هاي دولتي خدمات رسان گفت: بايستي از ظرفيت هاي قانوني براي ارائه ي خدمات به مردم استفاده شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه كميته مستندسازي ماده ۶۹ قانوني تنظيم […]

استاندار قم با اشاره به ضرورت تخصيص اراضي مورد نياز دستگاه هاي دولتي خدمات رسان گفت: بايستي از ظرفيت هاي قانوني براي ارائه ي خدمات به مردم
استفاده شود.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومي استانداري قم سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه كميته مستندسازي ماده ۶۹ قانوني تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت طي سخناني تغيير نگرش مديران را از اصول مهم در خدمت رساني به مردم دانست.
استاندار قم گفت: بايستي از همه ي ظرفيت هاي قانوني موجود براي ارائه ي خدمات مورد نياز مردم استفاده شود.
وي افزود: دولت موظف است از اراضي ملي در موارد اولويت دار بهره ببرد و در اين راستا مهمترين اولويت مسئولان، دستگاه هاي خدمت رسان هستند.
صادقي در ادامه مسئله ي حمايت از كالاي توليد داخل و نيز تشكيل كارگروه سازگاري با كم آبي را دو بحث مهم استان قم در سال۹۷ عنوان كرد و گفت: همه ي بخش هاي دولتي، نهادهاي عمومي و مردم در اين زمينه نقش آفرين و تاثيرگذار هستند.
در اين جلسه درخواست ادارت كل حمل و نقل و پايانه ها، آموزش و پرورش، پارك علم و فناوري و شهرداري جعفريه براي بهره برداري از اراضي ملي مورد بررسي قرار گرفت.
 بسيج دستگاه هاي دولتي براي بزرگداشت روز معلم
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم با اشاره به جايگاه روز معلم و موقعيت خاص فرهنگي استان قم خواستار بسيج دستگاه هاي دولتي براي بزرگداشت
اين روز شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومي استانداري قم احد جمالي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم در جلسه كارگروه تخصصي اجتماعي و فرهنگي استان قم طي
سخناني با اشاره به برگزاري كنگره بين المللي نقش شيعه در پيدايش علوم اسلامي بواسطه ي آيت الله العظمي مكارم شيرازي اظهار داشت: ايشان در زمينه ي فرهنگي در سالهاي قبل و پس از انقلاب اسلامي خدمات قابل توجهي را به اسلام و تشيع ارائه نموده اند.
معاون استاندار قم افزود: حضور گروه هاي مختلف خصوصا علماي اهل تسنن در قم مي تواند به شناساندن تشيع به جهانيان نقش موثري ايفا نمايد.
وي در ادامه با اشاره به در پيش بودن هفته ي معلم، وجود ۲۵۰ هزار دانش آموز و نيز طلاب حوزوي در قم را مورد توجه قرار داد و گفت: قم به لحاظ فرهنگي از جايگاه خاصي برخوردار است و اين مسئله بايستي در برنامه هاي هفته ي گراميداشت معلم بروز و ظهور داشته باشد.
جمالي همچنين بحث اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان را مورد توجه قرار داد و گفت: برنامه ريزي هاي لازم براي اين مهم با استفاده از ظرفيت هاي استان قم از جمله آموزش و پرورش انجام شود.