بسترهاي استفاده از ظرفيت هاي معلوليت در جامعه فراهم شود

استاندار قم در مراسم تجليل از معلولان برگزيده استان قم خواستار فراهم شدن بيش از پيش بسترهاي استفاده از ظرفيت هاي معلوليت در جامعه شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومي استانداري قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در اين مراسم ، طي سخناني مناسبت سازي مبلمان شهري و ادارات دولتي […]

استاندار قم در مراسم تجليل از معلولان برگزيده استان قم خواستار فراهم شدن بيش از پيش بسترهاي استفاده از ظرفيت هاي معلوليت در جامعه شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل ازروابط عمومي استانداري قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در اين مراسم ، طي سخناني مناسبت سازي مبلمان شهري و ادارات دولتي براي تسهيل در تردد معلولان را خواستار شد.

استاندار قم با بيان اينكه معلوليت نبايد موجب محدوديت براي افراد شود افزود: بايستي با ارائه ي تسهيلات ويژه زمينه ي افزايش بهره وري معلولان در سطح جامعه فراهم شود.

شايان ذكر است ۱۲ آذر ماه به عنوان روز جهاني معلولين نامگذاري شده است.

هدف از تعیین این روز ارتقاء رشد اذهان عمومی و افزایش آگاهیهای مردم درباره مسائل مربوط به معلولیتهای مختلف بوده است.

تبريك استاندار قم به فوتساليست سال قاره آسيا

استاندار قم در پيامي انتخاب علي اصغر حسن زاده بازيكن قمي تيم ملي فوتسال كشورمان به عنوان برترين فوتساليست قاره آسيا در سال ۲۰۱۷ را تبريك گفت.
به گزارش روابط عمومي استانداري قم، در متن پيام سيد مهدي صادقي استاندار قم آمده است:

«بسمه تعالي»

كسب عنوان برترين بازيكن فوتسال قاره كهن آسيا، توسط جناب آقاي علي اصغر حسن زاده بازيكن قمي محجوب و خوش اخلاق تيم ملي فوتسال كشورمان، مايه افتخار و سربلندي ديگري براي ورزش جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي بين المللي و موجب غرور و شادماني مردم عزيز ايران و هم استاني هاي ارجمند گرديد.
اين قهرمان غيور، كه با تكيه بر استعداد و نبوغ ذاتي و در سايه توكل و پشتكار قوي طي دوره سه ساله اخير براي سومين بار موفق به تصاحب اين عنوان ارزشمند مي شود در اقدامي ارزنده و ستودني، جايزه خود را نيز به هموطنان زلزله زده در استان كرمانشاه اهداء نمود و با اين حركت نوعدوستانه، بار ديگر بزرگي و منش و روحيه پهلواني خود را به اثبات رساند.
ضمن ابراز خرسندي، جا دارد اين موفقيت بزرگ ورزشي را به اين ورزشكار نامي و مربيان و خانواده محترم وي تبريك و تهنيت عرض نموده، توفيق و سربلندي روزافزون همه ورزشكاران و افتخارآفرينان براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و قم مقدس در آوردگاه هاي ورزشي را از درگاه ايزد منان مسألت دارم.

سيد مهدي صادقي
استاندار قم