- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

برگزاری همایش اندیشه اخلاقی آیت‌الله رفسنجانی در قم

دبیر اجرایی همایش بررسی شخصیت و اندیشه اخلاقی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از برگزاری این همایش در روز هفتم دی‌ماه امسال در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی پورحسین ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به نخستین سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: همایشی به همین مناسبت تحت عنوان بررسی سیره اخلاقی ایشان در قم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبران این نظام سیاستمداران اخلاق‌مداری بودند، افزود: یکی از پژوهشگران حوزه علمیه قم سخنرانی‌های مختلف آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در زمینه اخلاق را تنظیم و در قالب کتاب گفتارهای اخلاقی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ۴۰۰ صفحه به چاپ رسانده است.

دبیر اجرایی همایش بررسی شخصیت و اندیشه اخلاقی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به زمان برگزاری همایش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد و گفت: این همایش روز پنجشنبه هفتم دی‌ماه از ساعت ۸:۳۰  الی ۱۲ در سالن همایش‌های غدیر برگزار می‌شود.

پور حسین با بیان اینکه این همایش با پیام تصویری آیت‌الله جوادی آملی آغاز می‌شود، تصریح کرد: سخنران این همایش حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد احمدی و دکتر دیبا نیز به ارائه مقاله علمی خواهد پرداخت، که این مقاله برگرفته از سخنان رئیس سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

وی بیان کرد: در همایش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۲۱ مقاله به‌عنوان مقاله برگزیده انتخاب‌شده است، و از مجموعه مقالات در این روز رونمایی می‌شود، همچنین از جلد نخست مدخل‌های اخلاقی فرهنگ قرآن که ۶۰۰ صفحه است در روز برگزاری همایش رونمایی می‌شود.

دبیر اجرایی همایش بررسی شخصیت و اندیشه اخلاقی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به برنامه‌های همایش گفت: برگزاری میزگردی در این همایش در رابطه با سعه‌صدر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ازجمله برنامه‌های این همایش است، همچنین سخنران پایانی محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران هستند.