برگزاری نشست مشترک ساماندهی جایگاه‌های عرضه سوخت درقم

با حضور مدیر و مسئولان منطقه، مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و فرمانده پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مدیر عاملان انجمن صنفی جایگاه‌داران و شرکت‌های صاحب‌نشان مجاری عرضه استان، نشست مشترک ساماندهی جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه قم برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت […]

با حضور مدیر و مسئولان منطقه، مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و فرمانده پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مدیر عاملان انجمن صنفی جایگاه‌داران و شرکت‌های صاحب‌نشان مجاری عرضه استان، نشست مشترک ساماندهی جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، در این نشست رئیس ناحیه مرکزی قم با ارائه گزارشی از سوخت‌رسانی بی‌وقفه به مجاری عرضه استان و بدون تعطیلی در روزهای قبل و بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، گفت: تقریبا” تمامی مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی استان اطلاعات خود را در سامانه جامع انبارها ثبت کرده است و اتصال ۱۹ باب جایگاه به سامانه دیسپچینگ مجاری میسر شده است. این آمار نشان‌دهنده وضعیت مطلوب در خصوص ساماندهی مجاری عرضه استان می‌باشد.

بر پایه این گزارش کاویانی مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به اقدامات خوبی که در زمینه ساماندهی کوره‌های آجرپزی در سال‌های گذشته صورت پذیرفته، اشاره و بیان کرد: با همکاری شرکت ملی پخش فر‌آورده‌های نفتی منطقه قم ساماندهی وضعیت و میزان مصرف ۳۵۰ کوره انجام شد که در نهایت منجر به صرفه‌جوئی بسیار زیادی در مصرف سوخت شد.

کاویانی گفت: با افزایش قیمت بنزین ترغیب به استفاده از سوخت‌های جایگزین سی‌ان‌جی و گاز مایع به‌وجود آمده است که در بخش گاز مایع نظارت‌ها توسط نهادهای نظارتی افزایش یافته است.

در ادامه نشست مدیرعامل انجمن صنفی جایگاه‌داران استان و نمایندگان شرکت‌های صاحب‌نشان به بیان چالش‌ها و مشکلات مجاری عرضه پرداخته و پیشنهادهائی در این زمینه ارائه کردند.

کاویانی در ادامه عنوان کرد:  توجیه و آموزش کارگران مجاری عرضه در خصوص کارت‌های سرگردان، نظارت مالکین و پایش سوخت‌رسانی به مجاری عرضه و توزیع آن توسط مسئولان امر به‌نحو مقتضی در این زمینه راهگشا خواهد بود.

در پایان وی اظهار داشت خدمت به قم، خدمت به زائران و مجاوران حضرت معصومه (س) است و توجهات آن حضرت را نیز در پی دارد.