- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

برگزاری نشست شورای «امر به معروف» حوزه شهدای محراب

نشست شورای امر به معروف حوزه مقاومت بسیج شهدای محراب واقع در مصلی قدس با حضور مدیر امر به معروف سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و با محوریت شبکه کریمه و گشت‌های امر به معروف برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ، نشست شورای امر به معروف حوزه مقاومت بسیج شهدای محراب ناحیه بسیج امام حسین(ع) با حضور «جوکار» مدیر امر به معروف سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد.
این نشست با هدف شرح وظایف گشت‌های امر به معروف کریمه بر مبنای تذکر لسانی و ارائه راهکار‌های جذب بسیجیان به پایگاه‌های حوزه شهدای محراب برگزار شد.
مدیر امر به معروف سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در این نشست بر لزوم آموزش بسیجیان در حوزه امر به معروف و همچنین تبلیغات امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهر توسط حوزه‌های مقاومت بسیج تاکید کرد.


برگزاری حلقه سرمربیان حوزه مقاومت بسیج شهدای محراب قم

حلقه مربیان و سرمربیان حوزه شهدای محراب با حضور استادیار و جانشین فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) و مسئولین تعلیم و تربیت پایگاه‌ها برگزار شد.

حجت الاسلام «رضا اعزازی» استادیار ناحیه بسیج امام حسین (ع) در خصوص برگزاری حلقه سرمربیان اظهار داشت: شجره طیبه صالحین یک رکن اساسی است و محتوای حلقه‌های صالحین باید طوری غنی باشد که متربیان جهت حضور در این حلقه‌ها راغب‌تر باشند.
وی افزود: برگزاری منسجم‌تر حلقه‌های صالحین بر ایجاد روابط موثرمیان مربیان و اعضا حلقه تاثیر فراوانی می‌گذارد.