برگزاری مراسم تجلیل از ایثارگر عرصه سلامت در قم

همزمان با سراسر کشور سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ویژه شهدای فتح خرمشهر ( نکوداشت فداکاران عرصه سلامت) به صورت ویدئو کنفرانس، تجلیل از پزشک عرصه سلامت در قم برگزار شد . به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، این مراسم روز سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مدیرکل بنیاد شهید وامور […]

همزمان با سراسر کشور سیزدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران ویژه شهدای فتح خرمشهر ( نکوداشت فداکاران عرصه سلامت) به صورت ویدئو کنفرانس، تجلیل از پزشک عرصه سلامت در قم برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، این مراسم روز سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم ، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم، روسای مناطق و سایر مدیران بنیاد به منظور تجلیل از خدمات ارزنده فرزند شهید دکتر فریبا فراهی در عرصه سلامت برگزار شد.

دکتر فریبا فراهی فرزند شهید محمد فراهی از دی ماه سال ۹۸ برای گذراندن طرح وارد قم شد و در بخش اورژانس بیمارستان کامکار بعنوان متخصص طب اورژانس مشغول فعالیت گردید، وی با شیوع ویروس کرونا ایثارگرانه برای یاری رسانی به بیماران و مقابله با این ویروس منحوس تلاش کرد.

دکتر فراهی تا آخرین لحظه در بخش اورژانس بیمارستان کامکار که اولین بیمارستان پذیرش بیماران کرونایی در استان قم بود، مشغول خدمت رسانی  بود و مدتی نیز بدلیل ارتباط با بیماران، مبتلا به این ویروس گردید، اما به محض بهبودی خدمت رسانی و درمان بیماران را از سر گرفت و لحظه ای از سنگر خدمت فاصله نداشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ضمن تقدیر از خدمات ارزنده فرزند شهید دکتر فریبا فراهی گفت: خدمت شما مدافعان سلامت در شرایط سخت  انتشار ویروس دراستان با وجود تمامی مشکلات و تحریم ها و با داشتن روحیه ایثار و مقاومت تداعی گر ایستادگی و مقاومت رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

حجت السلام حسن هنرمند افزود: در آن دوران نیز همین روحیه ایثار و شهادت بود که باعث شد تا رزمندگان در جنگی نا برابر بتوانند پیروز شوند و فتح خرمشهر و فتوحات دیگر تا بیرون راندن دشمن از سرزمین اسلامی را محقق سازند در این دوره نیز مدافعان سلامت به ویژه یادگاران ایثار در سنگر سلامت با وجود همه کمبودها با روحیه ایثار جبران کردند و توانستند این بیماری را تا حد زیادی کنترل نمایند.

معاون توسعه استانداری قم نیز در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات شایسته فرزند شهید دکتر فراهی در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماران گفت: روحیه ایثار و فداکاری مدافعان عرصه سلامت موجب آمار بالای بهبود یافتگان ،کنترل ویروس و سیر نزولی آن گردید.

در این مراسم که با حضور معاون فرهنگی و آموزش و معاون توسعه بنیاد شهید وامور ایثارگران کل کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از خدمات این پزشک ایثارگر تقدیر به عمل آمد.