برگزاری دومین نشست کتاب آنلاین در فضای مجازی

به ابتکار و پیشنهاد اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با همکاری کتابستان رضوی دومین نشست خلاقانه معرفی و نقد کتاب در صفحه اینستاگرام ketabestanerazavi با محوریت دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، دومین […]

به ابتکار و پیشنهاد اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و با همکاری کتابستان رضوی دومین نشست خلاقانه معرفی و نقد کتاب در صفحه اینستاگرام ketabestanerazavi با محوریت دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، دومین نشست ابتکاری «کتاب آنلاین» این اداره کل با معرفی و نقد کتاب های «حکمت نقوی» و «خورشید رهنمای» با حضور نویسندگان اثر و حسین حیدری منتقد از صفحه مجازی کتابستان رضوی به صورت پخش زنده پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می شود.

این نشست که به نام امام هادی و امام رضا علیهم السلام مزین شده در نخستین شب جمعه ماه مبارک رمضان با حضور حجج اسلام جواد محدثی و ابوالفضل هادی منش و دیگر کاربران فعال در فضای مجازی برگزار می شود. این نشست مجازی با هدف معرفی کتاب، ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام و معرفت افزایی همگانی نسبت به خاندان‌ پیامبر صورت می گیرد.

گفتنی است سلسله نشست های کتاب آنلاین با هدف لذت خواندن و به اشتراک گذاری کتاب‌های خوب و همچنین مدیریت و هدایت فضای مجازی به سبک و سیاق درست اندیشیدن و احیای فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی و تداوم فعالیت های فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در تعطیلات کرونایی برگزار می شود.

کتاب «رهنمای خورشید» و «حکمت تقوی» از منابع جوان و بزرگسال دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی است که در این نشست فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود.