برگزاری بیش از ۹۰۰ مراسم عقد طی ۶ ماه در حرم مطهر بانوی کرامت

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها گفت: از ابتدای نوروز ۹۸ تا قبل از شروع ماه محرم و صفر در شهریورماه، بیش از ۹۰۰ مراسم عقد در اتاق عقد حرم مطهر برگزار شده است. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، […]

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها گفت: از ابتدای نوروز ۹۸ تا قبل از شروع ماه محرم و صفر در شهریورماه، بیش از ۹۰۰ مراسم عقد در اتاق عقد حرم مطهر برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از  آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور طی گفت‌وگویی به تشریح فعالیت‌های اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت پرداخت و با اشاره به تعداد مراجعه‌کنندگان به اتاق عقد در ۶ ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: از ابتدای نوروز ۹۸ تا قبل از شروع ماه محرم و صفر در شهریورماه، ۹۰۰ عقد در اتاق عقد حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار شده است و زوجین پیوند خود را در جوار ملکوتی بانوی کرامت آغاز کرده‌اند.

وی افزود: بیشترین مراجعه‌کنندگان به اتاق عقد حرم بانوی کرامت از شهرهای قم، اصفهان، کاشان، تهران، اراک، شهرهای شمالی و اهواز بوده‌اند و از خارج از کشور نیز مراجعه کنندگانی داشته‌ایم.

بهشتی‌پور با اشاره به فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول و میلاد نبی گرامی اسلام(ص) تاکید کرد: همه روزه بخش اتاق عقد حرم بانوی کرامت آماده ثبتنام و اجرای مراسم عقد زوجین است و در روزهای عادی یک اتاق و در ایام خاص و مناسب‌هایی که زوجین بیشتری ثبتنام کرده باشند سه اتاق برای اجرای مراسم‌های عقد اختصاص داده می‌شود.

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها یادآور شد: علاقه‌مندان برای انجام مراسم عقد خود می‌توانند با مراجعه به اتاق عقد حرم مطهر نام‌نویسی کنند؛ زوج‌های جوان ابتدا باید فرم ثبت‌نام را از دفترخانه‌های ازدواج قم یا با استفاده از سایت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به آدرس www.amfm.ir، در بخش «پیوندهای آسمانی» دانلود کرده و پس از گرفتن جواب آزمایش خود، معرفی‌نامه مربوطه را که توسط دفاتر ازدواج مربوطه تکمیل می‌شود، به اتاق عقد حرم مطهر تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت، پذیرش از افرادی انجام می‌شود که زودتر مراحل ثبت‌نام را کامل کنند و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۷۱۷۵۴۰۴ تماس گیرند.