- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

برگزاري صبحگاه مشترك نيروي انتظامي استان قم باشعارپليس مقتدر،امين مردم

صبحگاه مشترك نيروي انتظامي استان قم با حضور استاندار قم و مقامات ارشد استان با شعار “پليس مقتدر، امين مردم” برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم صبحگاه مشترك نيروي انتظامي استان قم با حضور آيت الله سعيدي امام جمعه قم، سيد مهدي صادقي استاندار، سردار احمدي فرمانده سپاه علي ابن ابيطالب، سردار آقا خاني فرمانده ي ناجا و سيد محمدرضا هاشمي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار برگزار شد.
سيد مهدي صادقي استاندار قم در حاشيه اين مراسم با بيان اينكه تامين نظم و امنيت نتيجه ي كار گروهي و مشاركت بين دستگاهي است اظهار داشت: خوشبختانه همگرايي بسيار خوبي در شوراي تامين استان قم وجود دارد.
استاندار قم همچنين نقش مردم در امنيت پايدر را مورد تاكيد قرار داد و خاطرنشان كرد: خوشبختانه مردم قم مشاركت و همراهي بسيار خوبي با دستگاه هاي امنيتي استان دارند.
در اين مراسم از تعدادي از پرسنل نيروي انتظامي و نيز افرادي كه در زمينه ي امنيت اجتماعي داشتند قدرداني شد.

قدرداني استاندار قم از مجاهدت هاي نيروي انتظامي در برقراري نظم و امنيت استان

استاندار قم در پيامي ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي، از تلاش ها و مجاهدت هاي اين نيرو در برقراري نظم و امنيت استان قدرداني كرد.

متن كامل پيام تبريك سيد مهدي صادقي استاندار قم و رئيس شوراي تأمين استان خطاب به سردار آقاخاني فرماندهي انتظامي استان قم بدين شرح است:

“هفته نیروی انتظامی” فرصت مغتنمی برای پاسداشت زحمات و تجلیل از خدمات تشكيلات مقتدر و با صلابتي است كه نام پرافتخار آن به عنوان سروش امنيت و آسايش، مظهر اقتدار و رأفت و رحمت نظام  اسلامي و دژ مستحكم امنيتي كشور در برابر مجرمان و قانون شكنان در اذهان تداعي مي كند. دلاور مردان جان بر کفي که با تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر و سلحشوري هاي بي وقفه خود، زمیـنه اقتدار و امنیت كشور را فراهم مي نمايند.

فرصت را مغتنم دانسته، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثـارگران عزيز نـاجا، فرارسيدن هفـته نیروی انتظامی را به جنابعالي و مجموعه همكاران، فرماندهان و پرسنل شجاع و زحمتكش فرماندهي انتظامي استان قم تبریک و تهنیت عرض نموده و با قدرداني از زحمات و تلاش هاي ارزنده آن نيرو در راه  تأمين و استقرار  نظم و امنيت و رفاه و آسايش زوار و مجاورين حرم كريمه اهل بيت سلام الله عليها و مسجد مقدس جمكران، اميدوارم در پرتو الطاف ايزد منان و در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) در انجام وظايف و رسالت هاي خطير كاري  و نيز فراهم ساختن زمينه هاي پيشرفت و توسعه روزافزون استان مقدس قم، موفق و سربلند باشيد و توفيق الهي قرين راهتان باشد.