برپایی ایستگاه مطالعه در ستاد تعطیلات نوروزی

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی قم با همکاری شهرداری منطقه ۷  ایستگاه مطالعه در ستاد تعطیلات نوروزی, در پر رفت و آمدترین مسیر مسافرین و در قالب اتاق مطالعه, در میدان بزرگ امام خمینی روبروی حرم حضرت معصومه (س) برپا کرد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،مدیرکل […]

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی قم با همکاری شهرداری منطقه ۷  ایستگاه مطالعه در ستاد تعطیلات نوروزی, در پر رفت و آمدترین مسیر مسافرین و در قالب اتاق مطالعه, در میدان بزرگ امام خمینی روبروی حرم حضرت معصومه (س) برپا کرد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم ،مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم اعلام کرد: اداره کل کتابخانه های عمومی قم با همکاری شهرداری منطقه ۷ با برپایی ایستگاه مطالعه در ستاد تعطیلات نوروزی, در پر رفت و آمدترین مسیر مسافرین و در قالب اتاق مطالعه, در میدان بزرگ امام خمینی روبروی حرم حضرت معصومه (س) جنب پاساژ الغدیر از ۲۸ اسفند تا ۱۶ فروردین ۴۰۰۰ هزار نسخه کتاب در موضوعات مختلف و در گروه های سنی متفاوت را در معرض دید عموم قرار داد.

وی گفت: هدف از این اقدام فرهنگی ایجاد عادت به مطالعه و پرهیز از اتلاف وقت و استفاده بهینه از زمان با کتابهای کاربردی بود که بسیار مورد استقبال خانواده ها نیز قرار گرفت.

جباری اظهار داشت: این کار هر ساله در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و مطالبه ایشان در خصوص ترویج کتابخوانی انجام می شود.

وی در پایان گفت: به مناسبت های مختلف در صفحات اینستاگرتم و کانال های رسمی این اداره کل به مناسبت های مختلف به ویژه در حمایت از کالای ایرانی,کتاب معرفی شد

گفتنی است مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم در عید نوروز با استاندار قم نیز دیدار و گفتگو کرد و گزارشی از فعالیتهای این اداره کل همچنین طرح و برنامه های آینده در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و عمرانی ارائه کرد.