- پایگاه خبری رهپویان قم - https://rahpooyan-qom.ir -

برخوردپليس باعرضه كنندگان لباس هاي نامتعارف وپلمب۲۴واحدصنفي متخلف

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم از برخورد پليس با عرضه كنندگان لباس هاي نامتعارف و پلمپ ۲۴ واحد صنفي متخلف در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم، سرهنگ “پيام کاوياني” در گفت وگو با خبرگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح جمع آوري لباس هاي نامتعارف و ضد فرهنگي و مقابله با مدگراي و جلوگيري از ترويج فرهنگ منحط غرب و نفوذ عناصر بيگانه در نوع پوشش مردم، پليس امنيت عمومي قم با تشكيل اكيپ هايي از ماموران مجرب اقدام به سركشي از ۳۲۱ صنوف، مراکز خريد و مغازه هاي عرضه پوشاک كرد.

وی گفت: ۶۱ مورد اخطار پلمب و تعداد ۲۴ مورد پلمب واحدهاي متخلف از نتايج ديگر اين طرح بوده است.

سرهنگ کاوياني با اشاره به حساسيت بالا در مجموعه پليس و دستگاه قضائي و برخورد قاطعانه و قانونمند پليس با عرضه کنندگان لباس هاي نامتعارف اذعان داشت: طرح نظارت بر فروشندگان پوشاک در سطح استان مستمر و ادامه دار خواهد بود.

رئيس پليس امنيت عمومي استان قم بر آموزش شهروندان در این رابطه تاکید کرد و خواست، در صورت مشاهده فروش و عرضه هرگونه لباس نامتعارف در فروشگاه ها مراتب را با مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ در ميان بگذارند.

///////////////////////////

کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم از کشف ۶ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه توسط مأموران کلانتری ۲۸ شهرقائم خبر داد.

سرهنگ “مراد حسین جعفریان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: مأموران کلانتری ۲۸ شهرقائم با اجرای طرحی در حوزه استحفاظی طی ۷۲ ساعت ۶ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد: در این رابطه و با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته ۸ نفر توسط مأموران شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ جعفریان تصریح کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم از شهروندان خواست، نسبت به تجهیز خودرو به انواع قفل های ایمنی  و با ضریب ایمنی بالا اقدام تا از وقوع جرایم مشابه جلوگیری شود.