برای نخستین بار یک خانم معاون دانشگاه علوم پزشکی قم شد

طی مراسمی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر سمیرا حاجی صادقی به عنوان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر محمدرضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم جایگاه معاونت دانشجویی فرهنگی را مهم ارزیابی کرد […]

طی مراسمی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر سمیرا حاجی صادقی به عنوان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری رهپویان قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر محمدرضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم جایگاه معاونت دانشجویی فرهنگی را مهم ارزیابی کرد و گفت: پرورش جوانان و دانشجویان امر بسیار مهمی است که باید آموزش مسائل علمی در کنار فراگیری پرورش صحیح برای دانشجویان رقم بخورد.

وی گفت: باید در کنار کارها عمل باشد و علم ما همراه با عمل نتیجه مثبتی خواهد داشت، اگر علم داشته باشیم و نتوانیم با تقوا از آن استفاده می کنیم، مانند دانشمندان سکولاری خواهیم شد که به جان مردم افتاده اند.


دکتر قدیر ضمن قدردانی از تلاش های دکتر محبی معاون سابق دانشجویی فرهنگی گفت: وی فردی سخت کوش و مطالبه گر در کارها بود و ریل گذاری ها در این معاونت انجام شده که امیدواریم خانم دکتر حاجی صادقی راه ایشان را ادامه دهد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، با اشاره به انتخاب یک خانم برای اولین بار به عنوان معاون دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برای این مسئولیت هشت نفر را بررسی کردیم و در نهایت خانم دکتر حاجی صادقی را که از جوانان و دارای سبقه فرهنگی بوده و از نظر علمی و اخلاقی دارای ویژگی های برتری نسبت به دیگران بودند، انتخاب شد.


وی گفت: دو سوم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم را دختران تشکیل می دهند و از این رو، معاون دانشجویی فرهنگی که مستقیما با دانشجویان رابطه دارد را از خانم ها انتخاب کردیم تا بتواند به راحتی ارتباط برقرار کرده و در راستای اجرای برنامه ها بکوشد.


دکتر قدیر تاکید کرد: معیار ما برای انتخاب عقلانیت و عدالت است و بر اساس این موضوعات سعی کرده ایم به افراد مسئولیت دهیم که پس از انتخاب خانم دکتر حاجی صادقی به عنوان معاون دانشگاه، معاون وزیر شخصا با بنده تماس گرفته و از این انتخاب و فرصتی که به جوانان و بانوان دادیم، قدردانی کردند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ما به منظور اینکه ثابت کنیم به بانوان اعتقاد و اعتماد داریم، به صورت عملی وارد شده و مسئولیت مهم را به آنها دادیم چرا که به جایگاه بانوان ارزش قائل هستیم و انتظار داریم که معاون جدید دانشجویی فرهنگی نیز یک نمونه مدیر موفق در استان باشد.


در این مراسم همچنین دکتر سمیرا حاجی صادقی معاون جدید دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در ابتدا باید از تلاش های دکتر محبی معاون سابق قدردانی کنم که تلاش های بسیاری انجام داده و مسیر را برای ادامه کارها هموار کرده است.


وی بیان داشت: برنامه ریزی های گسترده در حوزه مسائل عمرانی و فرهنگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قم داریم که بهسازی ورزشگاه، سلف دانشجویان، توسعه برنامه های فرهنگی در خوابگاه های دانشجویی، توجه به برنامه های جامع قرآن و عترت و… از جمله آنهاست.


معاون جدید دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: باید از اعتماد دکتر قدیر رئیس دانشگاه قدردانی کنم و امیدوارم که به عنوان یک خانم که برای نخستین بار در دانشگاه علوم پزشکی قم، مسئولیت معاونت را بر عهده گرفته، بتوانم در اجرای برنامه ها با همکاری همگان موفق باشم.


همچنین دکتر محبی معاون سابق دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت ها و برنامه ها گفت: تلاش ما بر اجرای برنامه ها در راستای اهداف دانشگاه و نیاز دانشجویان بود که با مشارکت خود دانشجویان اجرایی شد.


وی بیان داشت: جا دارد از تمام کسانی که به صورت شبانه روزی به ما کمک کرده و در راستای اجرای برنامه های دانشجویی فرهنگی قدم برداشتند، قدردانی کنم.


حجت الاسلام و المسلمین طاهری رئیس نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در معاونت دانشجویی فرهنگی گفت: معاون دانشجویی فرهنگی باید همواره خود را وقف مجموعه کند که ضمن قدردانی از تلاش های دکتر محبی معاون سابق، انتظار داریم در دوره جدید نیز شاهد این امر باشیم.


شایان ذکر است در پایان دکتر سمیرا حاجی صادقی که متولد سال ۱۳۶۴ است به عنوان معاون جدید دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم منصوب شد، همچنین ضمن قدردانی از تلاش های دکتر محبی، وی چندی پیش به عنوان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، فعالیت خود را آغاز کرده است.